یافتن پست: #ها

محمد
محمد

ولی گاهـــــــی ..

میان بودن و خواستن فاصله ایست

وقت هایی هست

که کسی را با تمام وجود می خواهی

...
حتی به خاطرش نفس میکشی

...
زندگی میکنی

دنیا برایت زیبا می شوداما

بودنت در کنارش جایز نیست

و این خواستن

همان آرزو

و یا رویایی اشتباه است چون

"او" مال تو نیست


دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 16:00
+3
محمد
محمد

بعضی ها دوست داشتنشون مثل قرص خوردن میمونه هر هشت ساعت یه نفر ..!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:57
+4
be to che???!!
be to che???!!
• با موجودات عجیبی زندگی میکنیم!!! موجوداتی که تنها با “بی محلی” آدم می شوند…
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:27
+5
be to che???!!
be to che???!!
من و تو شباهت های متفاوتی باهم داریم:
هر دو شکستیم؛ تو قلب مرا، من غرورم را

هر دو رقصیدیم؛ تو با دیگری، من با سازهای تو

هر دو بازی کردیم؛ تو با من، من با سرنوشتم

و در آخر هر دو پی بردیم

تو به “حماقت” من، من به “پست” بودن تو

آری، این شباهت های متفاوت هر روز آشکارتر میشود…
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:25
+3
be to che???!!
be to che???!!
این روزها جای خالی ” تو ” را با عروسکی پر می کنم...همانند توست مرا ” دوست ندارد ”...احساس ندارد! اما هر چه هست ” دل شکستن ” بلد نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:23
+3
be to che???!!
be to che???!!
دختر خانم ها توجه کنند...


هر وقت بای پسر آشنا شدید و بعد ی هفته پیامها و زنگهایی با شماره ناشناس

دریافت کردید 99.9 درصد مطمان باشید که دوست پسرتون و داره امتحانتون میکنه.


پ مراقب باشید سوتی ندید *^_^*
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:17
+2
be to che???!!
be to che???!!
این پسرایی که هر روز میرن باشگاه بعد میرن حموم بعد میرن

کاراشونو انجام میدن و روز بعدشم میرن حموم.....


اینا همون پسر بچه هایی هستن که توی کوچه با گل توپ درست میکردن

میکوبندن تو صورت همدیگه تا یه ماهم حموم نمی رفتنا!!{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:15
+2
be to che???!!
be to che???!!
زن باس صب یه نیم ساعت قبل اقاش پاشه یه صبحانه مفصل درست کنه که اشتهای اقاش باز شه سر صب ^_^

{-7-}{-20-}
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:14
+2
be to che???!!
be to che???!!
امروز تو خیابون یه پیکان دیدم پشتش نوشته بود:
Go With With
بعد از کلی تحیق و تفحس در متون انگلیسی فهمیدم منظورش هست:
برو بابا!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:12
+2
be to che???!!
be to che???!!

کیا یادشونه سکه میذاشتیم زیر کاغذ با مداد میکشیدیم تا طرحش رو کاغذ بیفته


اگه یادته لایک کن ببینیم چند نفریم, اگه یادتم نیس که گودزیلایی توقعی ازت نیس
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:09
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ