محمد
ولی گاهـــــــی ..
ولی گاهـــــــی ..
میان بودن و خواستن فاصله ایست
وقت هایی هست
که کسی را با تمام وجود می خواهی
...
حتی به خاطرش نفس میکشی
حتی به خاطرش نفس میکشی
...
زندگی میکنی
زندگی میکنی
دنیا برایت زیبا می شوداما
بودنت در کنارش جایز نیست
و این خواستن
همان آرزو
و یا رویایی اشتباه است چون
"او" مال تو نیست










