یافتن پست: #ها

be to che???!!
be to che???!!
یک عدد مخاطب خاص، مدل آخر 93 در حد نو
تعویض با گوجه سبز و آلبالو
[!]ه ها دیگه سفت شدن با [!]ه عوض نمیکنم!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:07
+2
be to che???!!
be to che???!!
رفته بودیم کنسرت مرتضی پاشایی یکی از پسرا رو جو گرفته بود بندری می لرزوند
تادو روز تو شوک بودم چه جوری با اهنگ های مرتضی پاشایی میتونست بندری برقصه

واقعابا کیا شدیم 70 میلیون
تحریما بد جور اثر کرده
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 15:03
+2
محمد
محمد

دیوانه ی تمام اس ام اس های عاشقانه ای هستم 

که اشتباهی

سر از تلفن من در می آورند

اصلا از کجا معلوم، تو نباشی؟


2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 01:41
+3
محمد
محمد

خــــــوش بحالتــــــون، بــــاهـــــــم خوشبخـــــتین..


هــــــرجایــــــی کـــــه مـــــــن تنـــــــهایی رفتــــــم،
خــــوش بــــــحالتــــــون دوتـــــــایی رفتـــــــــــین..


دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 00:34
+3
maryam
maryam
وقتی مـــــرد با تمام غرورش با تمام احساسش با تمام دانه های اشکش میگوید . . . " دلــــم برایت تنگ شده " یعـــــنی . . . خیلی دوستــــــت دارد . .
10 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 00:26
+2
maryam
maryam
 دُخــتری که اول صُبح به زور از خواب بُلند میشه بــا موهای ژولیده ؛ با لـــــباس هایی که از هر طرف کِش اومـدن با چِـشم های نیمه بـاز و نیمه بَسته در حـــال راهـ رَفتـنو زیـر لـب غُرغـُر میکنه بَغـل کـردنی تـرین مــوجود دُنــیاست حَتــی بعـضی ها میگن که:.......میشه براش مرد........................{-14-}{-42-}{-39-}
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 00:00
+3
maryam
maryam
دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان! این روزها دلها تشنه ترند تا زمین. خدایا کمی عشق ببار.
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 23:53
+3
maryam
maryam
آدم ها هر چقدر بزرگ تر می شوند ...دلشان بیشتر بغل میخواهد حتی بیشتر از وقتی که کودک بودند........
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 23:46
+3
maryam
maryam
باید به بعضی پسر ها گفت : آهای پسر ... حواست باشه..! این دختر که بهت دل داده خیلی ها در آرزوی پا داد نش هستند !!{-6-}{-9-}{-46-}
18 دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 23:38
+3
maryam
maryam
عشــــــق واقعی اونجاست که . . . دختــــر با تمام عصبانیت بامشت بکوبه روی سینه عشقش ، وبهش بگه بــــرو تنــــهام بذار. . . ولــــی . . . اون آروم بغلش کنه بگه؛ نزن دستت درد میگیـــره . . .
12 دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 23:26
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ