یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخه این آلرژی فصلی چیه که ملت با اونم کلاس می ذارن !
دختره همچین میگه آلرژی فصلی دارم
که انگار به تنهایی قهرمان سه دوره جام ملت های اروپاس
ابشششش:
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:14
+3
be to che???!!
be to che???!!
6 دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 21:04
+4
be to che???!!
be to che???!!
لعنت به این ایرانسل و جد و آبادش...
8 دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 17:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگـــــر حوصــــــله ای نمـــــــانـــــده. . .

راستـــــی مگـــر حوصـــله هــــــم جـــزء آن چیـــــز هایـــــی بـــــود کـــــه

تـــو آورده بـــــودی. . .کـــــه مــوقع رفتنتــــــ همــــه اش را بــــــردی؟؟؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 17:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درد تنهایـــــــــی کشیـــــــــــــــــــــد ن،

مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی روی کاغذِ سفـــــــــید،

شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی...!

و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همه? فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام...

تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....

دیوانـــــه، خود خــــواه،بی احساس.................
نمیــــفروشــــــــم..!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 17:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زن جنس عجیبی ست.....

چشم هایش را که می بندی ....

دید دلش بیشتر میشود.....

دلش را که میشکنی ....

باران لطافت از چشم هایش سرازیر....

انگار درست شده تا ....

روی عشــــق را کــــــم کند....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 17:02
+2
maryam
maryam



ﺧﻮﺵ ﺗﯿﭗ ﺗﺮﯾﻦ ،ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩ ﺗﺮﯾﻦ ﻣــــــــــــــــﺮﺩ ﺩﻧﯿﺎﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ؛ .
.
ﺍﮔﻪ ﯾﻪ " ﺯﻥ " ﻧﺘﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭘـــﺪﺭ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺵ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻨﻪ .
.
.
ﻫــــــــــــــــــــــــــــیچی نیستی . . . !!!





دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 00:46
+4
maryam
maryam




من همانم !
دختری که برای داشتنت .
تمام شب را بیدار می ماند....
و با تویی که " نیستی " حرف میزد ....!
دختری که .....
زانو میزد لبه ی تختش ،
چشمانش را می بندد ،
و تنها آرزویش را
برای هزارمین بار به خدا یاد آور می شود......
و خدا هم
مثل همیشه لبخند میزند ...
از اینکه
تو
آرزوی همیشگی من بودی ... !






دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 00:42
+3
maryam
maryam

زن رو باید بغل کرد و بی دلیل بوسش کرد
حتی وقتی آرایش نداره،




دو روز وقت نکرده ابروهاشو برداره

وقتـــی لباس تو رو پوشیده
و خودشو گوله کرده تو تخت
تو جای خالی تو که هنوز گرمای تنتو داره

که سرشو فرو کرده تو بالشت
که بوی تنتو با لذت
با هر نفسش بکشه توی ریه هاش
زن رو باید بغل کرد و تو بغل نگه داشت

و با همه شلختگی ظاهریش عاشقاااااانه بوسش کرد
تا احساس امنیت کنه

که مردش همه جوره دوسش داره...






18 دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 00:36
+4
maryam
maryam



تــــــعجــبـــــــی نــــــدارد ...

وقتــــی به هوایِ بارانــی می گویـند خـــرابــــــــ .

به صـــیغه هایِ ساعتـی هم می گـــویند ثـوابــــــــ . . .





دیدگاه  •   •   •  1393/03/3 - 00:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ