یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯿﻢ ...
ﭼﻪ ﺗﻨﻬﺎ،ﭼﻪ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ...
ﺍﻣﺎ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ...
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺭﻭﺣﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ، ﻫﻤﺎﻥ ﺟﺎ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ...
ﺑﯽ ﺻﺪﺍ !!! ﺑﯽ ﻫﯿﺎﻫﻮ!!!
ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ...
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺁﮊﺍﻧﺲ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ : ﺭﺳﯿﺪﯾﻦ !!!
ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ : ﺑﺎﻗﯽ ﭘﻮﻝ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ ؟ !
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ : ﺻﺪﺍﯼ ﺑﻮﻕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺷﻨﻮﯼ ؟ !
ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺻﺪﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ : ﺣﻮﺍﺳﺖ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟ !
ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ...
ﺷﻨﯿﺪﯾﻢ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻢ ...
ﺧﻮﺍﻧﺪﯾﻢ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻢ ...
ﺩﯾﺪﯾﻢ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻢ ...
ﻭ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺧﻮﺩﺵ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺷﺪ !
ﺁﻫﻨﮓ ﺑﺎﺭ ﺩﻫﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﺷﺪ!
ﻫﻮﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﺷﺪ!
ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺷﺪ!
ﭼﺎﯼ ﺳﺮﺩ ﺷﺪ !
ﻏﺬﺍ ﯾﺦ ﮐﺮﺩ !
ﺩﺭ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺑﺎﺯ ﻣﺎﻧﺪ ...
ﻭ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﻗﻔﻞ ﻧﮑﺮﺩﯾﻢ !
ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯾﻢ ﮐﯽ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ !
ﻭ ﮐﯽ ﮔﺮﯾﻪ ﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﺑﻨﺪ ﺁﻣﺪ !
ﻭ ﮐﯽ ﻋﻮﺽ ﺷﺪﯾﻢ!!!
ﮐﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﺘﺮﺳﯿﺪﯾﻢ ...
ﺍﺯ ﺗﻪ ﺩﻝ ﻧﺨﻨﺪﯾﺪﯾﻢ ...
ﻭ ﺩﻝ ﻧﺒﺴﺘﯿﻢ ...
ﻭ ﭼﻄﻮﺭ ﯾﮑﺒﺎﺭﻩ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯾﻢ ...
ﻭ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺳﺮﻣﺎﻥ ﺳﻔﯿﺪ ﺷﺪ ...
ﻭ ﺍﺯ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯾﻤﺎﻥ ﮐﯽ ﮔﺬﺷﺘﯿﻢ؟ !
ﻭ ﮐﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﯾﻢ ﺍﻭ ﺭﺍ؟ !
" ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 20:27
+2
maryam
maryam
من.... اهل سرزمینی هستم که ، پسرها و دختر ها با چند کلمه عربی به هم محرم میشوند....؟! ولی.... با یک دنیا عشق، نه.....!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 16:13
+7
maryam
maryam
ﮐﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ؛ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﺍﺑﭙﺮﺳﻨﺪ ! ﻭﻟﯽ .... ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﯿﺴﺖ، ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﻨﺪ؛ ﺑﺘﻮﺍﻧﯽ ﺑﮕﻮﯾﯽ: ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺘﻢ....
دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 16:11
+6
maryam
maryam
باید به بعضی پسر ها گفت : آهای پسر ... حواست باشه..! این دختر که بهت دل داده خیلی ها در آرزوی پا داد نش هستند !!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 16:09
+6
maryam
maryam
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/2 - 14:26
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شصت پام با سینوس 165درجه بره توو لوزالمعدم اگه دروغ بگم!!!!
چن وخت پیش داشتم توو مترو انگری برد بازی میکردم که یهو یه چیزی
زاررررررررتتتتتتپپپپپپپپششششش خورد توو سرم!!!
من با چشای اینجوری o_O چرا میزنی!!!؟؟(البته با این ملایمت نه ها!!!))
اون یارو : بووووووووق چرا زاویه پرتاب و کم گرفتی!!!!!!؟؟؟؟
قیافه ها رو خودتون تصور کنید دیگه من نمیگم...
ملت همیشه در صحنس ما داریم!!!!
من دیگه حرفی ندارم.برم یه دوش اسید بگیرم بیام
حالا هی بگید قیمت بنزین تاثیر نداره!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:45
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم شور میزند !

نکند این شبها کسی تو را....

آرزو کند و دعایش مستجاب شود
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این دانشمندان چطوری به این نتیجه رسیدن که ورزش طول عمر رو زیاد میکنه ؟

خرگوش که همیشه جنب و جوش داره دو سال عمر میکنه و لاک پشت که ورزش نمیکنه چهارصد سال عمر میکنه !

گول نخورید به استراحتتون ادامه بدید!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:12
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دارم دکتر زنان زایمان شم ، میدونین چــرا ؟
.
.
.
.
.
....
.
.
.
.
.
.
زیــــــــــرا :
وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم بندازم پایین بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده.....!
بعد در حالی که همه از ترس خشکشون زده پدر بچه از من بپرسه :
بچه چه مشکلی داره؟
منم دستامو بزارم رو دلم هار هار بخندم بگم:پسره
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 22:11
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ