یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سلامتی بفرستیم برای سربازی که کلی توی صف تلفن ایستاد و زنگ زد به دوست دخترش و رفت پشت خطش یا حواب نداد!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

اونم قطع کرد و شماره اون یکی دوست دخترشو گرفت و خیلی شیک باهاش شروع کرد صحبت کردن!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 21:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟
گفتم : 25سال
ناراحت شد گفت : ...










22 سالشه
گفتم : 3سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم (*_*)
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 21:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرانسوی از غضنفر میـپرسه شماتوایران بیشترچای میخورین یا قهوه؟غضنفر میگه چایی ولی یه کتاب چهار جلدی داریم در مورد طرز تهیه قهوه. یارو برق از سرش میـپره و میگه اسم کتاب چیه؟ غضنفر میگه: اصول
کافی!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 21:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vase wc toon siphoon begirid kheyli
khoob
kar mikone
ﻣﻨﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ ﻣﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ
)))):
ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺏ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ
ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ
ﮐﻪ ﺳﺎﯾﻔﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﻭﯼ ﭼﺖ !!
ﭼﻪ ﻃﺮﺯ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﻪ؟
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﺑﺴﯽ ﺭﻧﺞ ﺑﺮﺩﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 18:40
+6
maryam
maryam
لعنت به لحظه هایی که نفهمیدی تا چه حد دوستت دارم...................{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 10:50
+5
maryam
maryam
در زندگی برای بعضیا
از یک روز ، از یکجا ، از یک نفر به بعد دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !
نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها . . .
همه چیز میشوند دلتنگی !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 10:49
+4
maryam
maryam
هر چه بیشتر احساس تنهایی کنی ،
احتمال شروع یک رابطه احمقانه بیشتر می‌ شود ...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 10:41
+4
maryam
maryam


كاش نجابتم رابهانه رفتنت نمیكردی!

تابادیدن هر هرزه ای بخود نگویم.....

اگر مثل این بودم او نمیرفت





دیدگاه  •   •   •  1393/03/1 - 00:15
+6
maryam
maryam
جسارت می خواهد وارد شدن به افکار دختری که .....
.
.
.
.
.
.
.
.
روزها "مردانه" با زندگی می جنگد
وشبها بالشتش از هق هق "دخترانه "خیس است ..!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/31 - 23:58
+6
maryam
maryam



اوج لذت
اونجاست که نصف شب ...
وقتی
تو انتهای ناامیدی آخرین نگاهت رو به گوشی
میکنی
و
سایلنت میکنی که با بغض بخوابی ،
یه پیام ازش بیاد
که نوشته :
" دلم گرفته ، یه چیزی بگو !!
فقط تو میتونی آرومم کنی !!! "






دیدگاه  •   •   •  1393/02/31 - 23:21
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ