♥ نگار ♥
چشم هایم دیگر سگ ندارد که آبِ دهانت هار هار برایش راه بیافتد!! گرگی درونش خفته است... حواست جمع باشد، می دَرَد..........!
♥ نگار ♥
کــمی عـوض شدم . دیــریست از خــداحـافظی ها غـمگین نــمیشوم . به کـسی تــکــیه نـمیـکنم . از کـسی انــتظار مـحبت نــدارم . خودم بــوسه میـزنم بر دسـتانم . ســر به زانـو هایم مـیگذارم و سـنگ صـبور خـودم مـیشوم .
♥ نگار ♥
نه در آغوشت گرفته ام ...
نه تو را بوسیده ام ...
نه حتی موهایت را نوازش کرده ام ...
اما ... ببین...
چگونه برایت عاشقانه می نویسم
♥ نگار ♥
کارلوس [!]ش این آهنگ امیر تتلو برای جام جهانی رو بده سرمربی آرژانتین بگه:ببین این وضع این ملته.دیگه خودت هرچی کرمته،هرچی صلاح میدونی،رحم کن
♥ نگار ♥
بودن با بعضیا مثل بستن اشتباهیه دگمه های لباسه
تا به اخرش نرسی متوجه نمیشی اشتباه كردی ! -_-
♥ نگار ♥
روزهایی پر از امید ، سلامتی وشادابی
زیبایی و قشنگی
مهربونی و دوستی
.
.
.
.
.
از طرف شما برای خودم خواستارم :