یافتن پست: #ها

maryam
maryam
چی دلنشین تر از اینکه
مدام و بی بهانه
صدایت کنم با علامت سوال.....؟
و تو سر حوصله جواب بدهی
{-41-}جــــــون دلم!!!@
8 دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 23:57
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi

ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﺍﻧﮕﯿﺖ ﺧﺪﺷﻪ ﺩﺍﺭ ﻧﺸﻮﺩ! ﺍﺧﻢ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯿﺖ ﺭﺍ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﮐﻨﯽ ! ﻣﺮﺍ ﺷﻤﺎ ﺧﻄﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻧﺸَﻮﻡ ! ﺍﻣﺎ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ! ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ! ﻭ ﻣﻦ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ


دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 23:48
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
اخه این چه وضعشه هستیوووووووووووووووووو تو جمع نیستی هااااااااااااااااااا...دهه.... @mohammadmahdi .............{-10-}
12 دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 23:45
+2
maryam
maryam
کآش فقط بودی...
وقتی بغض میکردم...
بغلم میکردی و میگفتی...
ببینم چِشآتو...
منو نیگآ کُن...
اگه گریه کنی قهر میکنم میرم...
13 دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 23:35
+3
maryam
maryam
بـوسـه هایـی که سـهم مـن اســــت ...
گـرمـی آغـــوشت...
دسـتات و نـگاهـت و نفـست...
و هـمه و هـمه ...
حـرامش بـاد ...
حـرااااام !!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 23:32
+3
maryam
maryam
شبها برای بالشم قصه ی عشق بازیمان را میگویم...
از گریه ی من نیست ها...
بیچاره از خجالت خیس آب میشود!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 23:19
+2
maryam
maryam
داشت از تنهاییش می گفت اما...
صدای بوق پشت خطی امانش را بریده بود!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 22:51
+3
maryam
maryam
تنــــــهایــــم...!!

انـــدکـــی بـــغـل میـــخواهــم...

تـــرجــیحاً عـــاشـقـــــــــانـــه!!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 22:42
+4
maryam
maryam
گاهي وقتا دوست داري يكي پشت سرت باشه بادستاش جلو چشماتو بگيره بعد بگه من كيم؟ توهم دستاشو بگيري وبگي هركي هستي بمون كه خيلي تنهام...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 22:35
+2
maryam
maryam
خدانكنه اون روزي بياد كه به اس هاي شب بخير عشقت عادت كني
كه وقتي نداريش داغون شي
درست مثل الان من...
26 دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 22:30
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ