یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



وقتی آدمها طوری رفتار میکنند که گویی دوستتان ندارند.....
باورشان کنید...واقعا ندارند



1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 21:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیالم را دزدیده ای
افکارم دیگر به من تعلّق ندارند
در کار دل سرگشته ام
تمام هستی ام
غرق در فریبندگی اعجاب آور تو ست
تو را در تنم حس می کنم
شعله ای لرزان
عشقی که تا ابد می سوزد
وقتی که تو در قلب من می رقصی
و تمام احساس من به تو
از میان عمیق ترین رؤیاهای خاطر من
می روید
و من بیگانه می شوم با خود
کدام موجود بهشتی می تواند
چنین مفتون کند و در دام بنشاند
جز تو محبوب من ؟!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 21:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بوسه مگر چیست فشار دولب

ان که گناه نیست چ روز و چ شب

بوسه یعنی وصل شیرین دولب

بوسه یعنی عشق در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از مشروب عشق

بوسه یعنی اتش وگرمای تب

بوسه یعنی لذت از دلدادگی

لذت از شب.لذت از دیوونگی

بوسه یعنی حس خوب طعم عشق

طعم شیرینی به رنگ سادگی

بوسه یعنی اغازی برای ما شدن

لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه اتش میزند بر جسم و جان

بوسه بر میدارد این شرم از میان

بوسه یعنی شادی و شور و نشاط

بوسه یعنی عشق خالی از گناه

بوسه یعنی قلب تو از ان من

بوسه یعنی تو همیشه مال من
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 21:03
+5
محمد
محمد

خسته ام... خسته


.

.

.

.

.

.

.

به قدری که دوست دارم ی خورده استراحت کنم *^_^*

چیه فک کردی قضیه خودکشیو شب بخوابم و صب بیدار نشمو از این سوسول بازیهاس.

نه با ما از اوناش نیستیم بازندگی میجنگیم *^_^*


محمد شوالیه *^_^


2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 20:09
+6
maryam
maryam



من دیوانه نیستم
فقط کمی تنهایم، همین
چرا نگاه میکنی ؟
تنها ندیده ای ؟
به من نخند
من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم…





1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:56
+3
maryam
maryam

نه اینکه زانو زده باشم
نه...
فقط تنهاییم خیلی سنگین شده..
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:55
+4
maryam
maryam

ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ ﻫﺎ ﻣﺎﻥ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ.. !!!

ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺷﺒﻮﻧﻪ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ!!

ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻮﺳﻪ ﻫﺎﻱ ﭘﺸﺖ ﮔﻮﺷﻲ!!

{-31-}ﺑﺎ ﺻﺪﺍﻱ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﮔﻔﺘﻦ "ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!"
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:42
+4
maryam
maryam

بعضى اتفاق هاى خوب

اونقدر دیر مى افتن

كه باید رو به آسمون كرد

و گفت : وقتش گذشت

مال خودت..{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:35
+3
maryam
maryam




ﮐﺎﺵ ﺍﻻﻥ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﺩ ﻭ
بم ﻣﯿﮕﻔﺖ :
...
.

.
.
.
..

ﺩﻟﻢ خیلی ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ





{-31-}

7 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:33
+3
maryam
maryam

بعضی شب ها حال عجیبی دارم...
یه دلتنگی
یه بغض
یه دلواپسی بزرگ
نه بخاطر اینکه تنهام...
نه...
به خاطر اینکه بریدم
حتی از خودم..
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:30
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ