یافتن پست: #ها

maryam
maryam

برای شنیدن صدایی که دوستش داری همین لحظه هم بسیار دیر است... افسوس خواهی خورد زمانی را که آن سوی سیم ها، کسی بی احساس می گوید:
برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد..
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:29
+2
محمد
محمد

آدمها تا وقتی که هستند هیچ حسی درونشان دیده نمیشود...

آن زمان که میروند معلوم میشود حسی درونشان بود یا نه و پایمال کردن یک حس یعنی مرگ آن حس...


دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز گوشیه بابامو برداشتم شمارمو از اسمم ب 20009022تغییر دادم،بعد با گوشیم این smsرو واسش فرستادم:
"مشترک گرامی،شرکت همراه اول به عرض میرساند شما در قرعه کشی همراه اول به مناسبت عید فطر،برنده ی یک دستگاه خودرو mazda3 شده اید.ضمن تبریک لطفا جهت دریافت جایزه عدد120550320084را به همین شماره ارسال کنید. هیچکس تنها نیست همراه اول"
بنده خدا از صبح تا حالا بالای دویست بار اون کد رو داره واسم میفرسته و من هر دفعه جواب میدم:"کد ارسالی صحیح نمیباشد لطفا مجددا ارسال نمایید"
الان اسمس داده:سرویس کردی مارو همراه اول!
منم جواب دادم:فحش دادی؟!مشترک گرامی حالا ک فحش دادی مزدا که سهله دسته بیل هم بهتون نمیدیم!
بابام :|
منه خائن:-)))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:08
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 22:14
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
از این زندگی سیره سیرم ولی
نذاشتم کسی از غمم بشکنه
اهای روزگار هرچی میخوای ببر
ولی آسه اخر تو دسته منه!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 22:00
+3
maryam
maryam
اگـــر برای کسی مهم باشی
او همیشه راهی برای وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد
نــه بهانه ای برای فرار
و نه دروغــی برای توجیـــه...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 21:26
+5
maryam
maryam

حافظه ی آدم های غمگین
قویــست ..


می دانند کجایِ کدام خیابان
آن روز
" مُــردند " ...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 21:25
+4
maryam
maryam

آغوش گرمم باش ...


بگذار فراموش کنم


لحظه هایی را که



در سرمای بی کسی لرزیدم!!!


دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 21:22
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
مریم هر جا میرم م3 روح هستی روح سرگردان...فیسبوک..وایبر اینجا..یونی.....{-7-}بیا با هم ازدواج کنیم....{-18-} @aunule20
آخرین ویرایش توسط eli20 در [1393/02/29 - 21:23]
19 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 21:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی خیلی ببخشید مزاحم وقت شریفتون شدم واقعا قصدی نداشتم اما یه سوال پیش اومده سالهاست كه باید می پرسیم .......ایران كه نفتش رو می فرسته به كشورای دیگه بشكش رو پس می گیره؟!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 20:09
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ