یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:03
+3
maryam
maryam
عاشقانه ی زن را بایــد از دلتنگـیش فهمــید 
از شـــوق و بی تابیـش بــرای دیدار
از حــس کودکانه اش برای آغــــــــوش
از خــجـــالتش برای بـــوسـه گرفتن
زن بـی دلیـــل بهانه نمـــیــگیرد
شاید بهانه ی دســتانِ گــرمـت را دارد
که دستانـــش را بــگیـــری...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 09:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــــی گــــویــنــد ســـــاده ام ..!

مـــی گـــویـــنـــد تــــو مــــرا با یــک نــگــاه ..

یـــک لبـــــخـنـــد ..

بــه بــازی میـــــگیــــری ..!

مــــــی گـــــوینــــد تـــرفنــدهـــایت ، شـــیطنـــت هــــایت ..

و دروغ هایـــت را نمــــی فهمــــم ..

مــــــی گویند ســــاده ام ..!

اما مــــــــن فـــــقــــــط دوســـتـــــت دارم ..،

همیـــــــــن!

و آنــــها ایــــن را نمـــــــیفــــهمنــــد ..!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 09:20
+3
*elnaz* *
*elnaz* *

خاطـ ـرات خيلــے بــےرحـ ـم‌اند



 



كارے مــےكنند كہ بـہ اشـ ـكـ×ـهاي ديــ ـروزت بخنـ ـدي !



 



وَ شـــ ــايَد..




فَــردا ـهَم مَجبـ ـورت كُننـد بـہ خنـ ـده ـاي امـ ـروزت گريـ×ـہ كنــے
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 23:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 22:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻭﻟﺶ ﺫﻭﻕ ﺩﺍﺭﯼ !
ﺑﻌﺪﺵ ﺑﺎ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻪ ...
ﺯﻧﮓ ﻫﺎ ﺟﺎﺷﻮ ﺑﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎﯼ ﭘﺮ ﺍﺭﺯﺷﺖ ﻣﯿﺪﻩ !
ﺳﺤﺮ ﺗﺎ ﺳﺤﺮ ﺗﻮ ﻓﮑﺮﺷﯽ ...
ﺍﺯ 1 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﯾﺮ ﺟﻮﺍﺑﺘﻮ ﺩﺍﺩ ﺑﻪ ﺳﺘﻮﻩ ﻣﯿﺎﯼ ...
ﺩﯾﺪﻧﺶ ﺁﺭﺯﻭﺗﻪ !
ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺶ ﮐﻨﯽ !
ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺩﺳﺘﺶ ﮔﺮﻣﺘﺮﯾﻦ ﺍﻏﻮﺵ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ !
ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻫﺎ ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﯽ !
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺟﺎﺵ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﯿﺪﻩ ...
ﻋﺸﻖ ﺟﺎﺵ ﺭﻭ ﺑﻪ ﻋﺎﺩﺕ ﻭ ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽ ﻣﯿﺪﻩ ...
ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭﺩ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻪ !!!!
ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﯽ ...
ﻫﺮ ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺗﺎ ﺁﺯﺍﺭﺕ ﺑﺪﻩ ...
ﺑﺎ ﺩﯾﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﺎ ﺑﺪ ﺭﻓﺘﺎﺭﯼ ...
ﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﻪ ﺻﺪﺍ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﯼ !
ﺑﻌﺪ ﺑﮕﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﻣﺎ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺳﺎﺯﺵ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ !!!
ﺑﺬﺍﺭﻩ ﻭ ﺑﺮﻩ ...
ﺗﻮ ﺑﻤﻮﻧﯽ ﻭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﻭ ﻋﺎﺩتى ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰﯼ
ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻧﻤﯿﺸﻪ !
ﺩﺍﺭﯼ ﻟﻪ ﻣﯿﺸﯽ ...
ﺍﻣﺎ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺿﺪ ﺿﺮﺑﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ !
ﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﺷﺎﺩﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻧﻪ ﺭﻓﺘﻦ ﮐﺴﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﺖ ...
ﺍﻭﻥ ﻭﻗﺖ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺭﻭ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻭ ﺭﻭﺡ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ...
ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﯼ !
ﺍﻣﺎ ...
ﺗﺮﺟﯿﺢ ﻣﯿﺪﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﻮﻭﻭ ﺧﻠﻮﺕ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﻫﯿﭻ
ﻧﺎﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺭﺍﻩ ﻧﺪﯼ ... !!
ﺑﻪ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﯽ ...
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺍﻭﻥ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺑﺎﺭﻭﻧﯽ ...
ﮐﻪ ﺯﯾﺮﺵ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺘﻮ ﺑﻪ ﺭﺥ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﮑﺸﯽ ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 22:30
+3
maryam
maryam
گاهی وقت هادلت میخواهد با یکی مهربان باشی...دوستش بداری وبرایش چای بریزی
گاهی وقت هادلت میخواهد یکی را صداکنی بگویی سلام می ایی قدم بزنیم؟
گاهی وقت هادلت میخواهد یکی راببینی...شب بروی خانه بنشینی
فکرکنی وکمی برایش بنویسی...
گاهی وقت هاادم چه چیزهای ساده ای را ندارد!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 22:29
+2
*elnaz* *
*elnaz* *

  لیاقت مے خواهد واژـہ  مـآ شــُدטּ



 
 لیاقت مے خواهـد 
شریک شــُدטּ
 
 تو خــوش باش بـہ همیـטּ 
با هم  بودטּ هاے امــروزت
 


 مَــטּ خوشم بـہ خلوت ”  تنهایے ام  


 


 تو بخنـــــ:)ـــــــد بـہ امــروز


 
 مَـטּ میخندم بـہ فرداهــایــت  ....

1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 22:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 21:36
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ