یافتن پست: #ها

محمد
محمد

رفتی...

درست زمانی که دوست داشتنت را اعتراف کردم...

و هنوز مانده ام که چرا همه معشوقه ها می روند،

به راهی،به امید کسی که شاید قرار نیست اصلا باشد


دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 14:13
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه دوستت دارم هایی هم هست
که گفته نمیشن , شنیده نمیشن
اما احساس میشن
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 13:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عشق واقعی اونجاست که
دختر با تمام عصبانیت با مشت بکوبه روی سینه عشقش و
بهش بگه: برو تنهام بزار :|
پسرم با مشت چنان بزنه تو دهنش که دندوناش خورد شه دیگه از این غلطا نکنه!
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 13:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتم : خسته نباشی

گفتی : چرا؟!

گفتم : برای این همه زیبایی

*
حالا ما دوست شده ایم – سال هاست

و دیگر از كنار هم رد نمی شویم كه بگوئیم :

برای این همه زیبایی خسته نباشی.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 13:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه یه پسری هیچ شناختی ازت نداشت و دیدی بی دلیل داره باهات لاو میترکونه

بدون تنهاس. دل نبند. تنهاییش که تموم شد میره.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 12:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما ""مـــرد"" هستیم!
دستــــانمان از تو زِبرتر و پهن تر است!!!
صورتمان ته ریشى دارد!!!
گاهی دلگیراز بی وفایی ها ، اما دلمان دریــــاست!
... جـــاىِ گریـــــه کردن به بالکن میرویم و اب و هوائی عوض میکنیم!!!
... ما با همــــان دستان پهن و زبرتو را نوازش میکنیم!!!
دریایی از گرفتاری هم باشیم ،ولی..
با همان صورت ناصاف و ناملایم تو را میبوسیم ونوازشت میکنیم..
تو آرام شوى!!!
آنقــــدر مارا نامــــرد ""نخوان""!!!
آنقدر پول و ماشین و ثـــــروتمان را""نسنج""!!!
فقط به ما ""دلت را بده"" تا زمین و زمان را برایت بدوزیم!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 12:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺣﺎﻟﺶ ﺑﺪﻩ ﺑﻬﺶ ﻧﮕﯿﻦ: ﺍ ِﯼ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﯾﻨﻢ ﻣﯿﮕﺬﺭﻩ..ﻧﮕﯿﻦ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﯽ ﺷﻪ..ﻧﺨﻮﺍﯾﻦ ﺑﺎ ﺟُﮑﺎﯼ ِ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺑﺨﻨﺪﻭﻧﯿﻨﺶ..ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﺨﻨﺪﻩ..ﺧﻨﺪﺵ ﻧﻤﯿﺎﺩ ﻏﺼﻪ ﺩﺍﺭﻩ، ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿﻦ؟
ﻏﺼـــــــــــــــــــــــــــــﻪ؟؟؟!!!!
ﺑﺮﺍﺵ ﺍﺯ ﻓﻠﺴﻔﻪ ﯼ ِ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﻧﯿﻦ..
ﺍﺯ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻣﺜﺒﺖ ُ ﻣﺜﺒﺖ ﺑﺎﺵ ﻭ ﺑﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯼ ﻓﮏ ﮐﻦ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﻧﯿﻦ...
ﺣﺘﯽ ﺳﻌﯽ ﻧﮑﻨﯿﻦ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﯾﻦ ﮐﻪ ﺣﺎﻟﺘﻮﻥ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺑﺪﺗﺮﻩ...
ﺍﺯ ﺗﺠﺮﺑﯿﺎﺕ ﺑﺪﺗﺮ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﯾﺎ ﺍﻃﺮﺍﻓﯿﺎﻧﺘﻮﻥ ﻧﮕﯿﻦ...
ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻪ ﺍﺻﻼ ﺍﯾﻦ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺘﯿﻦ ﮐﻪ ﺑﺎید ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﯿﻦ، ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ نباید ﺣﺮﻑ بزنین...
ﺑﺎید ﺩﺳﺘﺶُ ﺑﮕﯿﺮﯾﻦ ﺑﻐﻠﺶ ﮐﻨﯿﻦ، ﺗﻮﯼِ ﭼِﺸﺎﺵ ﻧﯿﮕﺎ ﮐﻨﯿﻦ
ﻭﺍسش ﯾﻪ ﭼﺎﯾﯽ ﺑﺮﯾﺰﯾﻦ، ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﭙﺰﯾﻦ ﺑﺬﺍﺭﯾﻦ ﺟﻠﻮﺵ
ﺑﻌﺪ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﻧﯿﻦ...ﺑﺬﺍﺭﯾﻦ ﺍﻭﻥ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﺷﻤﺎ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯿﻦ...
ﺑﺰﺍﺭﯾﻦ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ
ﺑﺰﺍﺭﯾﻦ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺑﮑﺸﻪ
ﻫﯽ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻨﯿﻦ ﺑﺎید ﻧﻈﺮﯾﻪ ﺻﺎﺩﺭ ﮐﻨﯿﻦ ُ ﻧﺼﯿﺤﺖ ﮐﻨﯿﻦ!
ﻓﮏ ﻧﮑﻨﯿﻦ ﺍﮔﻪ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﻧﯿﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺑﺪﯼ ﻣﯿﻔﺘﻪ...
ﺷﻤﺎ ﺟﺎﯼ ِ ﺍﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﻧﯿﺴﺘﯿﻦ
ﭘﺲ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻫﺎ ﻭ ﺣﺮﻓﺎﺗﻮﻥ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻩ ﻭ ﺍﯾﻀﺎ ﻋﻤﻪ ﺗﻮﻥ
ﺑــــــــــــــــــــــــــــــــــــﻠﻪ
ﺩﺳﺘﺶ ُ ﺑﮕﯿﺮﯾﻦ، ﺑﻐﻠﺶ ﮐﻨﯿﻦ، ﺳﮑﻮﺕ ﮐﻨﯿﻦ،ﺍﮔﻪ ﺩﻟﺶ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺧﻮﺩﺵ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ
ﺣﺘﯽ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﻧﮑﻨﯿﻦ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺗﻮﻥ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻪ
ﻓﻘﻂ ﺑﻬﺶ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﺪﯾﻦ ﺗﺎ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻪ :)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 12:52
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با کدام تبلیغ بیشتر قر میدهید؟؟ 1.برنج هایلی 2.بستنی پاندا 3.شیرینی نوین 4.لوسی
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 12:33
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رویای با تو بودن را نمی توان نوشت نمی توان گفت و حتی نمیتوان سرود
با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی
و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی در نداشتند
و...و من همچون غربت زدای در اغوش بی کران دریای بی کسی
به انتظار ساحل نگاهت می نشینم و می مانم تا ابد
وتا وقتی که شبنم زلال احساست زنگار غم را از وجودم بشوید
بانوی دریای من...
کاش قلب وسعت می گرفت شمع با پروانه الفت می گرفت
کاش توی جاده های زندگی خنده هم از گریه سبقت می گرفت.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/28 - 12:26
shiva
shiva
AMIR BZM photography :

- عکاسی متفاوت همراه دکور های زیبا و متفاوت مناسب با موضوع عکس و تیپ شما

- پرداخت هزینه کمتر = دریافت کار خوب

- در صورت تمایل مشتری اتلیه را به منزل شما میاوریم (داخل تهران و با هماهنگی قبلی )

- عکس در باغ (فقط مختص عروسی نیست)

و ...........

در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید در فیس بوک این گروه پیغام بگذارید و یا در این سایت به اینجانب پیام دهید.

شما میتوانید در هر سبک ، از ما نمونه کار ببینید که کافی است به www.facebook.com/AMIRBZMphotography مراجعه کنید.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/27 - 22:44
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ