یافتن پست: #ها

*elnaz* *
*elnaz* *
حوا سیب چید یا گندم؟خودش هم نمی دانست!!!

پسران ادم انگار یادشان رفته بود


حوا به خاطر چشمان آدم بود که مست شد و


ازبهشت رانده شد،از ان پس تمام حرفهایشان


لعن و نفرین به حواست،که اگر تو نبودی


و ان سیب را نمی خوردی ما الان در بهشت بودیم


حوا اگر ان سیب را نمی چید،یا ان گندم را نمیخورد


آدم عشق را در کدامین مزرعه به بازی می گرفت؟


تا ارثیه ی شما باشد بازی با عشق دختران حوا!!!


خدا گفت:حوا به من خیانت کرد پسران آدم


به تمام حواهای دنیا

دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:34
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

بی گناهی پای چوبه ی دار میخندید…


نمیدانست زمان ضرب و المثلها به پایان رسیده است..!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:21
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دیشب خدارا دیدم...

 



گوشه ای آرام میگریست...



 



من هم کنارش رفتم و گریستم...



 



هر دو یک درد داشتیم ...



 



" آدم ها...."

دیدگاه  •   •   •  1393/02/26 - 01:13
+4
محمد
محمد

"میخواهمت"....

این خلاصه ی تمام حرف های عشقانه ی دنیاست..!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 22:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 21:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی دوست داشتم که روزهای عید نوروز هر سال رو برگردم ایران و در وطنم باشم :(

.

.

ولی خو متاسفانه همیشه ایران بودم :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 21:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 21:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 21:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 21:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
  دردِ من "حصـــــــــــار برکــہ" نیست...زیستن با ماهیـــــــــــهائیست که "دریـــــــــــا" را نمیفهمند...!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 21:30
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ