یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در سایه دلشکستگی پیر شدم آنقدر

غم خوردم که از ندگی سیر شدم تا

آمدی آشنای قلبت باشم ، گفتی که

من از غریبه ها سیر شدم !

.

.

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی

کوشش عاشق بیچاره به جای نرسد .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 21:11
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داداش کوچیکم یکی از امتحاناشو نوزده و نیم گرفته
الان سه روز از ناراحتی با هیشکی حرف نمیزنه ....

اونوقت من تو امتحانات اخیر به تنهایی 4 نمره میانگین نمرات کلاس رو پایین اووردم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 21:04
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ب سلامتی اون پسری ک گوشه اتاق نشسته و
با کامپیوترش بازی میکنه و زیرلب میگه:
بهتر از بازی کردن با دل دختر مردمه...!!
.
.
.
مجموعه داستان های بارو نکردنی (^__^)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 20:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ پرﺳﯿﺪﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ نداریم
ﻭ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻌﻠﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﺟﺎﻟﺒﯽ پرﺳﯿﺪﻥ ﺍﻻﻥ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﯿﺪﻡ ... !.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﺜﻼ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺣﻤﻮﻡ ﺭﻓﺘﻦ ﯾﻪ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ پرﺗﻘﺎﻝ
پر ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﺬﺍﺭﻡ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ ﻭﺑﻌﺪﺵ
ﻣﯿﺮﻡ ﺩﻭﺵ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﻭ ﻣﯿﺎﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ!!!
ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﯾﻬﻮ ﺑﺎ ﺗﻌﺠﺐ ﺑﻪ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺭﻭﯼ ﻣﯿﺰ
ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻭ ﻣﯿﮕﻢ :
ﻋــــﻪ ! ﻣرسی ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺎﺯﻡ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺁﺏ پرﺗﻘﺎﻝ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ !!!
ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﺪﻩ !!!.....
ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﺟﻮﮎ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻭ لپمو ﻣﯿﮑﺸﻢ ﻣﯿﮕﻢ :
ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻋﺸﻘﻢ ﻓﺪﺍﺕ ﺑﺸﻢ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺎ ﻧﻤﮑﯽ ,
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 20:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 20:28
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 20:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگر روزی رسیدی که من نبودم تمام وصیتم به تو این است:
"خوب بمان"
از آن خوب هایی که من عاشقش بودم...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 19:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 19:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روز,چهارشنبه,روز هوای پاک نام گرفت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون همه ی آقایون جوراب نو پاشون بود :|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 19:21
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا میدانستید در ایران هنگام رد شدن از خیابان های یک طرفه
اگر دو طرف را نگاه نکنید میمیرید !؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 19:11
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ