یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنهایی رو دوست ندارم ،

اما دوست دارم در قلب تــــــو تنها باشم...

تنـــــهای تنــــهای تنــــــــــــها....                                            
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:48
+1
farhad
farhad
محکم ببار باران نم نم مرهم زخم هایم نیست.
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روایت داریم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
چیه چی شده ؟ مومن شدی دنبال روایت می گردی؟
تا دیروز دنبال پست های +18 بودی؟!!!
برو روایت به درد تو نمی خوره همون بهتر +18 بخونی!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:43
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی

با میوه رسیده لب‌هایت

پرهیزم را به وسوسه می‌گیری

من فکر می‌کنم پدرم حق داشت

که میوه حرام

همیشه شیرین‌تر است !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:37
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کنترل تلویزیون رو بده!

بالش بده!!

پتو بده!!!

سفره رو بنداز!!!!

سفره رو جمع کن!!!!!

چای بیار!!!!!!

تو عید خدمت کن!!!!!!!

و صدها امر دیگه!!!!!!!!

عاغا من می خواهم از بچه کوچیک بودن استعفا بدم

من کجا برم واسه استعفا???!!!!!!!!!???
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من تو سال جدید موفقیت بچه هامو از خدا خواستم
البته هنوز با باباشون آشنا نشدم ولی خب مهر مادریه دیگه :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با من که به چشم تو گرفتارم و محتاج

حرفی بزن ای قلب مرا برده به تاراج



ای موی پریشان تو دریای خروشان

بگذار مرا غرق کند این شب مواج



یک عمر دویدیم و به جایی نرسیدیم

یک آه کشیدیم و رسیدیم به معراج



ای کشتۀ سوزاندۀ بر باد سپرده

جز عشق نیاموختی از قصه حلاج



یک بار دگر کاش به ساحل برسانی

صندوقچه ای را که رها گشته در امواج
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سالها گذشت و گذشت و گذشت و ساندیسها كماكان تولید شدند و تولیدكنندگان نوشتند از "اینجا" باز كنید و مردم همچنان از "آنجا" باز میكردند!!!
:)))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/02/25 - 18:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ