♥ نگار ♥
نقش سرنشین کنار راننده در ایران:
۱- کشیدن بقیه کمربند ایمنی راننده و نگهداشتن آن هنگام مشاهده افسر راهنمایی و رانندگی
۲- نگهداشتن فرمان اتومبیل هنگامی که راننده دستش بند است
۳- دادن شماره تلفن راننده به سرنشینان خودروی بغلی
۴- تعویض دنده هنگامی که راننده در حال مکالمه با تلفناست
۵- تیکه انداختن به عابرین پیاده
۶- جیغ زدن هنگام عبور از داخل تونلها
۷- فحش دادن به دیگر رانندگانبخاطر رانندگی بد آنها.
۸-تشویق راننده برای لایی کشی
۹- فحش و نفرین به راننده موقع عبور از روی دست اندازها
۱۰- ایجاد قوت قلب برای راننده هنگام دعوا
۱۱-خوابیدن با صدای خروپف زیاددر جاده ها
۱۲-زنده ماندن در تصادفات شدید؛ در حالیکه راننده بیچاره تیکه تیکه میشود؛
۱۳-و در نهایت انجام مجلس کفن و دفن راننده!
♥ نگار ♥
دستهای تو حق من است
حقم را کف دستم بگذار!!!!
♥ نگار ♥
یادش بخیر یه زمانیم همه دخترا عاشق مهدی سلوکی بودن . . . !
اون موقع اینقدر امکانات نبود . . .
ساواش و مهند و ایزل و چنار این چیزا نبود که !
گزینه ها محدود بودند
♥ نگار ♥
علت انقـــــراض خصلت مـــــردانگی مـــــردهای این دوره و داشتـــن خاصیت زنانـــه ی اکثـــر مـــردها و از بین رفتن مـــرام و جــربزه و حـــرف و قول مـــردونه و کمبـــود(نبــود)مـــــرد! امـــسال روز مــــرد مجـــدداً روز زن اعلام شـــــد
♥ نگار ♥
دانشجویان به صورت تخصصی به پنج دسته تقسیم میشن
۱ – اونایی که جزوه مینویسن تا اون رو بخونن و نمره ی خوب بگیرن !
۲ – اونایی که جزوه مینویسن به امید اینکه یکی بیاد ازشون جزوه بگیره !
۳ – اونایی که جزوه نمینویسن به امید اینکه برن از یکی جزوه بگیرن !
۴ – اونایی که اومدن سر کلاس ولی حوصله ی هیچکدوم از این کارارو ندارن !
۵ – اونایی که کلا به کلاس اعتقادی ندارن و کلاس رو در نطفه ی شکل گیریش پیچوندن !
♥ نگار ♥
اینکه مرقد ده تا از اماما خارج از ایرانه ولی 98 درصد امامزاده ها تو ایرانه نشون میده قدیما اماما بچه هاشونو واسه تحصیل میفرستادن ایران !!!!