یافتن پست: #ها

*elnaz* *
*elnaz* *
در من کودکی هست
ایستاده بر بامِ خانه
با دست‌هایِ باز
با میل وحشیانه به پرواز
در من کودکی هست
نشسته بر لب حوضی‌ قدیمی‌...
زیرِ پلک‌هایش موجی از
ماهی‌ و دریا و ساحلی حقیقی‌
در من یک کودک جسور
از تهِ تاریکی‌ خیز بر می‌دارد
در آغوش می‌گیرد
کسی‌ را که از تنهایی ترس دارد
کسی‌ را که اندوهِ چشم‌هایش را
هیچ کس دیگر ندارد
کودکی که هر شب وقتِ خواب می‌پرسد
گنبدِ به این کبودی
چرا من بودم و تو نبودی ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:26
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
ﺩﻟﮕﯿﺮﻡ
ﺩﻟـﻢ ﮔﺮﻓﺘــﻪ ﺍﺳـﺖ ﯾــﺎ ﺩﻟـﮕﯿــﺮﻡ
ﯾـﺎ ﺷﺎﯾـﺪ ﻫـﻢ ﺩﻟـﻢ ﮔﯿـﺮ ﺍﺳـﺖ
ﻧﻤــﯽ ﺩﺍﻧــﻢ
ﺍﺻـﻼً ﻫﯿــﭻ ﻭﻗـﺖ ﻓــﺮﻕ ﺑﯿــﻦ ﺍﯾﻨــﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﻔﻬـﻤﯿــﺪﻡ...
ﻓﻘـﻂ ﻣـﯽ ﺩﺍﻧـﻢ ﺩﻟـﻢ ﯾـﮏ ﺟـﻮﺭﯼ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ
ﺟــﻮﺭﯼ ﮐـﻪ ﻣﺜــﻞ ﻫﻤﯿــﺸـﻪ ﻧﯿــﺴـﺖ
ﺩﻟـﻢ ﮐـﻪ ﺍﯾﻨـﻄــﻮﺭ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ ، ﻏﺼـﻪ ﻫـﺎﯼ ﺧــﻮﺩﻡ ﮐـﻪ ﻫـﯿﭻ ،
ﻏﺼـﻪ ﯼ ﻫﻤــﻪ ﯼ ﺩﻧﯿــﺎ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ ﻏﺼـﻪ ﯼ ﻣـﻦ
ﺑﻌــﺪ ﺩﻟــﻢ ﺑـﺪﺟــﻮﺭ ﻏﺮﻭﺏ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:24
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دلـم آرامـــش میخواهــد

بـــه انـــدازه ی خــوردن یکـــ فنــجــان چــــای کوتــــاه باشــــد

یا به انــدازه ی قــدم زدن روی سنگفــرش خیـس پیـــاده رو طـولـانــی ...

فــرقــی نمیـکنــد

فقطـ آن لـحظــه را می خــواهــم !

آن لحظـه کــه تمــام سلـــولــهای بــدنــم آرام مــی گیـــرنـــد . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:21
+2
*elnaz* *
*elnaz* *

شـــب است و در بـه در کوچـه های پـر دردم




شـــب است و در بـه در کوچـه های پـر دردم



فقیر و خسته به دنبـال دوسـت مـیـگردم



اسیـر ظلمتـم ، رفیق کـجـــــــــــا ماندی؟



من بـه اعتبار تو فانوس نیـاوردم...


دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کســی را دارم.♥
که انقــدر برایــم کسی هست که ,
نگاهم دنبال کسی نیست
و
این را هــزاران بار فـــربــاد میزنم که دیـــگــر
کسی به چشمانم نمـــــــی آیـــــد
و هــــــیــچ نگاهی,
دلـــم را نمی لرزاند !!!
تنها یکــ نفر هست که همانند
گنجینه‌ای گرانبهــا در دلم جای گرفته!!!!.♥.♥.♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:15
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شهامت میخواهد...

دوست داشتن کسی که شاید...

,هرگز,هیچوقت و هیچ زمان, سهم تو نشود..!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برایم کف زدند
در آغوشم گرفتند
تایید و تشویقم کردند...که آخر فراموشت کردم
دیگر تا ابد بر لبانم لبخندی تصنعی مهمان است
اما بین خودمان باشد،
هنوز تنها
دلبرکم تـ...ـو هستی لعنتی !!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:04
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ