یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انواع فحش دانشجویـــــــــــــی..:))
.
دانشجوی تهران شمال :

نکته : وقتی می خونید این قسمتو سعی کنید لباتون تا حد امکان غنچه باشه:

بی ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادی . منو ترسوندی بی ...تلفظ : بی ششووور ( امیدوارم ولنتاین کچل شی . بد بد بد)

دانشجوی دانشگاه تهران :

وطن فروش مزدور , لیبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شرکت در انتخابات بعدی رو نداری با اون کاندید از خودت نفهم تر , فاشیست تند رو

(توجه داشته باشید که موضوع دعوا سیاسی بوده)

دانشجوی پزشکی :

در دیکشنری این بروبچ کلمه ی فحش تعریف نشدست

دانشجوی هنر :

من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم امیدوارت گیتارت بشکنه و تا اخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی .

وفتی هم کار بالا می گیره کاریکاتور همدیگه رو می کشن .

دانشجوی الهیات :

یا ایهو الذی فحشو فحشً فاحشتن ای هستیت به عدم مبدل , ای دچار دور تسلسل شده , ای علتت به ممکن الوجود گرویده , فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم .... *

*: این آخری که گفت از اون ناجوراش بود که فلش بک زد به دوران دبیرستان و رشته ی علوم انسانی که می خوند و واسه خودش یلی بود

دانشجوی تربیت بدنی:

به من گفتی ... , ... خودتی و جد و آبادت

به همین کوتاهی البته بعدش یه 2 ساعتی بزن بزن می شه

دانشجوی زبان خارجی :

هنوز دعوا نشده , شروع می کنن خارجکی بلغور کردن البته به نظر من اگه ترجمه ی حرفاشونو می دونستند خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس می کردن

دانشجوی حقوق :

تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل 153 قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و [!] به عزات بشونم شما می تونید هیچی نگید اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه .

راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 11:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 11:04
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 10:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم خوش نیست . . .
غمگینم . . .
کسی شاید نمیفهمد . . .
کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی . . .
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی . . . !
تو هم شاید نمیدانی . . . !
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 10:57
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه کسی گفته که من تنهایم ؟
من ، سکـوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم …
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 10:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می خواهم نباشم

کاش سرم را بردارم و برای یک هفته

در گنجه ای بگذارم و قفل کنم!

در تاریکی یک گنجه خالی

و روی شانه هایم در جای خالی سرم چناری بکارم

و برای یک هفته در سایه اش آرام بگیرم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 10:46
*elnaz* *
*elnaz* *

یه سری از حرف ها رو


نمی توان فراموش کرد


به هیچ نحوی 


در ذهن مرور می شوند


اما هر بار


تمام وجود انسان را پر می کند از 


نـــفـــــــرتــــــ

دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 23:02
+4
محمد
محمد

حرفهایی هستند...

از جنس شیشه..

زود میشکنند...

و

ناجور زخم می زنند...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:48
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

چه چیز در این دنیا...



غریبانه تر از دخترکی است که تنهایی اش را 

بغل میکند!
 

میبوسد!
 

اما حاضر نیست دیگر کسی را دوست داشته باشد


2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:44
+5
*elnaz* *
*elnaz* *

حــرف مرا



تنها از خــودم بشنو . . .

بگذار تمام كــلاغ ها، از حسودي بميرند

دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ