یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند …
یا خنده های تو قند را
یا خنده های من غم را !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 15:56
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آنقدر....
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایش گفتم
که وقتی سراغش را میگیرند
شرم دارم بگویم
تنهایم گذاشت...........
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 15:54
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سوالی ذهنمو مشغول کرده، بچه هایی که از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۹ به دنیا میان

دهه چندی حساب می شن؟

باید چطوری خطابشون کرد؟

دهه صفری؟ دهه جدید؟ شروعی دوباره؟

دهه ناشناخته؟ تغییر را احساس کنید؟! :|:|:|
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 15:47
+1
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 15:40
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عجیب
عجیب است حتی رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند!!! انگار ریختن برگها هم تقصیر من است!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 15:38
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 15:31
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 15:03
-1
محمد
محمد

از این به بعد 

 

هر کسی بهت گفت دوستت دارم!!

 

برو بغلش کن

 

،سرتو بذار رو شونه هاشو

 

 یواش زیر گوشش

 

بگو:"خفه میشی یا خفت کنم"


دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 13:43
+4
-1
maryam
maryam
سلامتی اونایی که همدم تنهاییشون فقط و فقط یه گوشیه و یه هندز فری...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 13:42
+4
-1
محمد
محمد

فقط برای خودم هستم مـــن ؛

 


خودِ خودمـــــــــ ـ ـ ـ …


 


نه زیبایم و نه عروسکی و نه محتــــــاج نگاهی


 


برای تو که صورتــ ـــهای رنگ شده را می پرستـــی


 


نه سیرتــــــ آدمها را ..


 


هیـــــچ ندارمــــــ……


 


راهت را بگیر و برو


 


حوالی من توقفـــ ممنـــــــــوع استـــ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 13:22
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ