♥ نگار ♥
آنقدر....
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایش گفتم
که وقتی سراغش را میگیرند
شرم دارم بگویم
تنهایم گذاشت...........
♥ نگار ♥
عجیب
عجیب است حتی رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند!!! انگار ریختن برگها هم تقصیر من است!!!
maryam
سلامتی اونایی که همدم تنهاییشون فقط و فقط یه گوشیه و یه هندز فری...