یافتن پست: #ها

maryam
maryam
گاهی اوقات باید به بعضی ها بگی:
اگه هستی،هستم!
اگه نیستی،هستن!بسلامت!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 21:56
+7
maryam
maryam
میگویند:آخر خنده گریه است.
بهانه ای جور کن
بخندم...!
بغض بدی در گلو دارم.
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 21:53
+7
maryam
maryam
یه وقتایی جواب همه دلتنگیهات و نگرانیهات میشه یه جمله که کوبیده میشه تو صورتت...

"بهم گیر نده ... حوصله ندارم"
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 21:45
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 20:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 20:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 19:11
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 19:02
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 19:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 18:57
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 16:33

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ