maryam
گاهی اوقات باید به بعضی ها بگی:
اگه هستی،هستم!
اگه نیستی،هستن!بسلامت!
maryam
میگویند:آخر خنده گریه است.
بهانه ای جور کن
بخندم...!
بغض بدی در گلو دارم.
maryam
یه وقتایی جواب همه دلتنگیهات و نگرانیهات میشه یه جمله که کوبیده میشه تو صورتت...
"بهم گیر نده ... حوصله ندارم"