یافتن پست: #ها

*elnaz* *
*elnaz* *
نـــگـــاه کــــن

بـــــاران هـــــم از پنـــجـــره می گــــریـــزد

وآواز تـــنــــهایــــی را

بــــه رخ پــــنـــجــــره مـــی کشـــد

ورقــــصــــان مــــی رود

امــــا صــــدای بــــــاران

هــــمــیشـــــه بـــــا پــــنــجــــره مـــــی مـــــانــــد
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 01:03
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
میخواهم مدتی نباشم...

میخواهم مدتی ساکت باشم،

حرف نزنم

بروم یک گوشه دراز بکشم،

چشمانم را ببندم به روی این دنیا

و از زمین و آدم هایش دور شوم،

میخواهم سفری به رویاهایم داشته باشم،

مدتی آنجا بمانم تا دوباره به آرامش خیالی ام برسم،

از دورویی مردم خسته ام،

روحم یخ بسته است،

دیگر بوی مرگ را احساس میکنم....
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 00:56
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 00:46
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
آخرین ویرایش توسط eli20 در [1393/02/24 - 00:43]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 00:40
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 00:36
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
افسانه ها را رهــــــــا کن...

دوری و دوستی کدام است؟

فاصله هایند که دوستی ها را می بلعند !

تـــــــــــو اگر نباشی...

دیگری جایت را پر می کند

به همین ســــــــــــادگی!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 00:29
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دلم برای یک نفر تنگ است.


نه می دانـم نامش چیست ...


 



و نه می دانم چـه مے کند...


 



حتے خبرے از رنگ چشم هایش هـم ندارم...


 



رنگــ موهایش را نمے دانـــم ...


 



لبخندش را هــم ندیده ام ...


 



فقط می دانم که باید باشد و نیست ...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/24 - 00:27
+5
محمد
محمد

گذاشتم همه خیال کنند از یادبردمش

پنهانی دوست داشتنش حالی دارد که نپرس


دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 23:31
+8
محمد
محمد

رفتيم نمايشگاه كتاب...





.

فروشندها كه آدماي خوبي بودن،كتابارو زياد دقت نكردم.


دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 23:27
+8
محمد
محمد
همیشه یادمان باشد، که نگفته ها را، می توان گفت . ولى .... 
گفته ها را، نمی توان پس گرفت !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 23:25
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ