یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 12:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حس نوشتن دارم و یک دنیا حرف

اما این بار واژه ها حقیرند برای بیان فریاد دلم

پس : سکوت خواهم کرد شاید وجدان تقدیرم به درد بیاید

فقط شنیدنی ترین و خواندنی ترینش آخرش است

وآخر نوشته من این شد :

زندگی مرا بارها و بارها درهم کوبید و می کوبد

اما صدای شکستنم را کسی نخواهد شنید

این منم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 12:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کبودی لب هایم ، نه از دود است نه از بیماری

از بغض ها و حسرت های فرو خورده است

که کماکان روحم را میتراشند

و این سریال تلخ همچنان ادامه دارد ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آهای روزگار

به باران بلایت بگو لَختی امانم دهد

زخم تازه احتیاج نیست

کهنه زخم هایت مرا به رقص می آورند هنوز

تو فقط کافیست تنوع حرکاتم را ببینی

و لذتت را بِبَری

دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگه کم کم روی چیپس ها باید بزنن:ترکیبات: ۹۹درصد هوا ۱درصد سیب زمینی و نمک و...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:33
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اقا مثلا الان بعد4 سال توی ترک اعتیاد به نت هستم.
خانواده دوباره بسیج شدن که منو ترک بدن.
لپ تاپ رو ازم گرفتن و گذاشتن توی گاو صندوق:))
pcو تمامی لپ تاپ های خونه رو هم براشون پسورد گذاشتن.
منم طی اولین عکس العمل کلیه ویندوز ها رو عوض کردم :)))
و اینگونه زندگی جذاب میشود :))

پرچم بالاست :)))))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ ﭘﺸﻪ ﻫﺎﯼ ﻋﺰﯾﺰ :
آخه کف پا هم شد جای نیش زدن؟!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻻﻥ ﺳﻪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﻣﯿﺨﺎﺭﻭﻧﻢ
ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻣﯿﺨﻨﺪﻡ ﻓﻘﻂ !!!

دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

armin 2afm
اعلام کرد دیگه هیچ اهنگی نمیخونه چون :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ازوقتی تن تاک خریده مشکلش با دخترها حل شده

دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آنه!
تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت
وقتی روشنی چشم هایت در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود
با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات
از تنهایی معصومانه ی دست هایت
آیا می دانی که در هجوم درد ها و غم هایت
و دوران ملال آور زندگی ات
حقیقت زلالی دریاچه ی نقره ای نهفته بود؟
آنه!
اکنون آمده ام تا دست هایت را
به پنجه ی طلایی خورشید دوستی بسپاری
و در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی
و اینک آنه! شکفتن و سبز شدن در انتظار توست
در انتظار تو…….
بخدا وقتی اینو پخش میکرد خیره میشدم به تلویزیون هنگ میکردم این داره چی میگه:||||
خنگ هم خودتی:\\

دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/19 - 11:19
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ