یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 22:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 21:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 21:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻳﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﺭﻭ ﺩﻳﺪﻡ ﻣﻮﻫﺎﺵ ﺍﺯ ﻣﻮﻫﺎﻱ ﻣﻦ ﺑﻠﻨﺪﺗﺮ ﺑﻮﻭﺩ . ﻫﻴﭽﻲ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ :vﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﺷﺪﻡ ﻛﻠﻴﭙﺴﻤﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ ! ﭼﻘﺪﺭﻡ ﻛﻪ ﺑﻬﺶ ﻣﻴﻮﻣﺪ ﻻ ﻣﺼﺐ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 21:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

من بارها شماره ات را میگیرم و کسی در گوشم مدام زمزمه میکند :

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است !

و من برایش از تو

از دلتنگی ها

از اشکهای بیصدا

و از بی کسی هایم میگویم …

اما او سر حرفش میماند

دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 21:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 21:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی؟
آره
-خب دوتاشو بردار
برداشتم
-چیزی حس نمیکنی
نه
-حالت خوبه؟
آره
-پس به اون دوتای دیگه اصلا دست نزن برق داره
(منو بابام موقع تعمیر برق خونه)
بهزیستی از کدوم طرفه؟؟!:-|

دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 20:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدمایی که تا اراده میکنن خوابشون می بره

یکی از ملاک های اولیه خوشبختی رو دارن !!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 20:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻭﺻﯿﺖ ﮐﺮﺩﻡ ﻫﺮﮐﯽ ﺗﻮ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺧﺘﻤﻢ ﮔﻔﺖ

ﺧﺪﺍ ﺑﯿﺎﻣﺮﺯﺩﺵ، ﺭﺍﺣﺖ ﺷﺪ

ﺑﺎ ﻟﺒﻪ ﯼ ﺳﯿﻨﯽ ﺣﻠﻮﺍ ﭼﻨﺎﻥ ﺑﮑﻮﺑﻦ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺶ

ﺗﺎ ﺍﻭﻧﻢ ﺭﺍﺣﺖ ﺷﻪ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﯿﺶ ﻣﻦ !!!

ﻭﺍﻻ ﺟﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﻇﻬﺎﺭ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 20:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خیابون یکی از دوستامو دیدم. رفتم پشتش، دستمو گذاشتم رو شونش گفنم خانومی شماره میدی!!!؟؟؟؟
الان بازداشتگام به جرم مزاحمت برای پسر مردم
حالا خودش بیخیال شده ها. مامانش گیر داده که پسرای ما دیگه امنیت ندارن تو خیابون
دیدگاه  •   •   •  1393/02/18 - 16:46
+4
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ