یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت

غـــــصـــــه نـــــخور

اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن

یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند

یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد

یک روز شکــــستن را درک مــــیکند

آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .

دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:15
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
بچه ها یه سوال؟؟؟؟؟

1-دوست دارین الان پست متنی و عاشقانه بزارم
2-عکس های قشنگ و مد روز...
3-ساکت باشم کاری نکنم..
4-افلاین بشم..
5-هیچ کدام..{-29-}
21 دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از دردهـای کوچک است کـه آدم ها می نالـند ،
ضربه اگر سهمـگین باشد ؛
درد اگر بزرگ باشد ؛
آدم خـودش لال می شـود ...!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هی ساقی،
پیمانه ام را مزه دارش کن،
آنروزها که تلخ میخوردم روزگارم شیرین بود،،
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درد دارد

وقتی می رود ...

و همه می گویند:دوستت نداشت ...!

و تو نمی توانی به همه ثابت کنی که هر شب ...

با عاشقانه هایش خوابت میکرد...

به همین بغض لعنتی قسم نوبت گریه تو هم میرسد ...

شک نکن ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بچه که بودم یه بار اسفناج خوردم

احساس کردم زورم زیاد شده

رفتم از خونه بیرون تو کوچه با بچه محل ها دعوا کردم

کتک خوردم ، با گریه برگشتم خونه

تا تونستم به ملوان زبل بد و بیراه گفتم :(

دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:16
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ