♥ نگار ♥
از دردهـای کوچک است کـه آدم ها می نالـند ،
ضربه اگر سهمـگین باشد ؛
درد اگر بزرگ باشد ؛
آدم خـودش لال می شـود ...!
♥ نگار ♥
ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا . . .
♥ نگار ♥
هی ساقی،
پیمانه ام را مزه دارش کن،
آنروزها که تلخ میخوردم روزگارم شیرین بود،،
♥ نگار ♥
درد دارد
وقتی می رود ...
و همه می گویند:دوستت نداشت ...!
و تو نمی توانی به همه ثابت کنی که هر شب ...
با عاشقانه هایش خوابت میکرد...
به همین بغض لعنتی قسم نوبت گریه تو هم میرسد ...
شک نکن ...