یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

این هوا
هواى خوبى است براى...
دلتنگ بودن!
من بغض هایم را
با روح زخمى ام مى آورم...!
تو آغوشت را...
با بوسه هایت...
بیاور!
بگذار دست کشیدن از تو همچنان غیرممکن باشد...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 12:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺷﺐ ﺍﻭﻝ آﺷﻨﺎﯾﯿﻢ ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺻﻢ ﺑﻮﺩ که ﺑﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﻤﺲ ﺭﻭ ﺩﺍﺩ

ﻋﻠﺖ ﺑﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻫﺮ ﺷﺐ ﺍﺯ ﺳﻘﻒ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﭼﮑﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ؟

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻻﻥ ﺧﻮﻧﺸﻮﻧﻮ آﺏ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﻣﯿﻔﺘﻪ ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﮔﻔﺘﻢ ﺯﯾﺮﺵ ﺳﻄﻞ ﺑﺰﺍﺭ !

ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺻﺒﺢ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺑﻬﻢ ﺯﺩ ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 12:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سهم "من "از "تو"
عشق نیست، ذوق نیست، اشتیاق نیست،
همان دلتنگی بی پایانی است که روزها دیوانه ام میکند !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 11:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

از جمله سكوت هاى دلچسب

میشه به سكوت بعد از قطع كردن یك آهنگ بندرى اشاره كرد...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 11:51
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه یه روز خواستید حقایقی رو درباره زندگیتون بدونید کافیست یک بار با دوستان آشنایان یا خانواده ارجمندتان دعوا کنید تا دانستنیهای زندگیتان کاملا وبدون کم وکاستی برملا شود
.
.
.
این روش 100% تست شده است وقابل اعتماد است
دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 11:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خصوصیات بچه های قلیونی:

حالم خیلی بدِ پس .........بریم قلیون بکشیم
خیلی خوشحالم پس ...........بریم قلیون بکشیم
حُوصله ندارم پس ..........بریم قلیون بکشیم
بنزین ندارم پس .............بریم قلیون بکشیم
کِلاس لغو شد پس ...........بریم قلیون بکشیم
مدرکمُو گرفتم.شیرنیش؟.............میریم قلیون میکشیم
یارو دو ساعت دیگه میاد.چی کار کنیم ؟
پس ..........میریم قلیون میکشیم...

دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 11:37
+2
EHSAN
EHSAN
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/12 - 09:15
+14
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم / مهربونا / با معرفتا


ممنونم از همراهی و لایک و کامنت و پستهای قشنگتون


شبتون عالی با طعم پرتقالی
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/02/11 - 21:46]
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست…
هی…؟
عزیز من…
سلامتی…؟
دیدگاه  •   •   •  1393/02/11 - 21:16
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ