یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 19:00
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقای مجری :اگه یکی دستشو آورد جلو یعنی؟
فامیل :می گیم دستتو بکش!
ببعی :می لیسیم
آقای مجری :نه ما هم دستمونو می بریم جلو و باهاش دست می دیم..
حالا اگه دستشو نیاورد جلو چی؟
پسرعمه زا :ما دستمونو می بریم جلو می کنیم تو نافش!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 18:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی تو با من بودی اونم با من بود
حالا که نیستی هم این با منه
وفاداری کدامتان بیشتر است؟
جوابی نداری …
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 18:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 17:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ماه های سال به زبان هخامنشی

شما متولد کدوم ماهی ؟؟

فروردین = چمن آرا

اردیبهشت = گل آور

خرداد = جان پرور

تیر = گرماخیز

مرداد = آتش بیشه

شهریور = جهان بخش

مهر = دژخوی

آبان = باران ریز

آذر = اندوه خیز

دی = سرما ده

بهمن = برف ازر

اسفند = مشکین فام

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 17:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در وجـــود هــــر زن ..

دخـتـربـچـه ای چــهارسـالـه بـبـیـن

کـه از تـو فـقـطــ مـــــهـربـانـی و تـوجـه مـی خـواهـد ،

در آغـوشـش بـگـیـر ، نـوازشـش کـن ...

خـیـالـش را راحـت کـن کـه هـسـتـی ، جـایـی نـمـی روی ،

طـوری رفـتـار کـن کـه اطـمـیـنـان حـاصـل کـنـد

زن هـای دیـگـر بـرایـت مـــــــهـم نـیـسـتـنـد !!

وقـتـی بـا نـگـرانـی مـسـیـر نـگـاهـت را دنـبـال مـی کـنـد

بـرگـرد و بـه لـبـخـنـدی مــهـمـانـش کـن و بـگـو :

" مـن فـقـط تــــــو را مـی بـیـنـم "
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 17:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا ..
حواست به گریه های زیر پتویم هست؟؟
یا تو هم فکر میکنی خوابم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 16:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصفهانی ها پاسخ هیچ پرسشی را نمی‌دهند و در پاسخ هر پرسش شما آنها پرسشی از شما دارند!
مثال ( وقتی از دوست اصفهانی خود آدرس یك خیاط می‌پرسید)
شما: خیاط خوب سراغ داری؟
دوست اصفهانی شما: چی‌چی می‌خَی بدوزی؟
شما: کت و شلوار
دوست اصفهانی : پارچه داری؟
شما: بله
دوست اصفهانی:از کی اِسِدی؟
شما:از ....مغازه
دوست اصفهانی : پارچِد خُبِس؟
شما: بله
دوست اصفهانی : چه رنگیِس؟
شما: چه فرقی می‌کنه؟
دوست اصفهانی : فرق می‌کونِد دادا! فرق می‌کونِد
شما: خب، سورمه‌ای
دوست اصفهانی: چرا سورمه ی؟ارزونتر بود؟
شما:نه
دوست اصفهانی:چیطو؟
شما:خب می خواستم سورمه ای باشه
دوست اصفهانی : مبارکِس، خَبِریِه؟
شما: نه بابا، بالاخره خیاط سراغ داری یا نه؟
دوست اصفهانی : اگه خبری نیس کتا شلواری سورمِی می‌خَی چیکار؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 16:41
+3
be to che???!!
be to che???!!
به بابام میگم اگه من بمیرم چیکار میکنی؟!
میگه بی سر و صدا تو باغچه خاکت میکنم یارانت قطع نشه!!
یعنی ی تعریف جدید از عاطفه پدری ارائه داده هااااا O :-)
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:54
+4
be to che???!!
be to che???!!
بچه ها همه با هم یک صدا
1
2
3
یار یار یارانه ، اونی که براش میمیرم
یار یار یارانه ، به عشق اون اسیرم
یار یار یارانه ، ماهی یه بار میگیرم
یار یار یارانه ، شاید دیگه نگیرم
یار یار یارانه ، بعد تو من میمیرم
یار یار یارانه
آآآآآآآآآآآآ بیا ماشالا
o
//
/
هرکی لایک نکنه ایشالا یارانش قطع شه
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:52
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ