یافتن پست: #ها

be to che???!!
be to che???!!
آقای مجری :من باید بدونم کی این شرینی ها رو خورده؟ پسر عمه زا :اصلا من خوردم، خوردم که خوردم نوش جونِم، گوشت بشه به رونِم...!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:44
+4
be to che???!!
be to che???!!
سلامتى دخدرى که تو خیابون بنز براش بوق زد ، سرشو انداخت پایین و به راننده گفت :
گمشو ,کصافط من پسرم ، فقط موهام بلنده ، یکمم زیر ابرو برداشتم
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/30 - 14:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 15:31
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 15:29
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ثانیه های آخر موزیک...
قبل از این که بره آهنگ بعد...
خودم میزنم آهنگ بعدی تا بفهمه رئیس کیه :|
بله بلاخر ه بزرگتر هست،کوچکتری هست،اون دنیای هست،ماری هست،اژدهایی هست..پخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 15:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که مینویسن به بعضی ها باس گفت؟!!!این بعضی ها رو مشخص کنن که کی هستن؟اینا از سایر بازماندگان هستن یا از مردم چوسان قدیم؟!!...تمام
دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 15:03
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ :ﭘﺎﺷﻮ ﺑﯿﺎ ﺷﺎﻡ ﺑﺨﻮر
- ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﻡ …
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻧﺨﻮﺭ !
ﺩﻭﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﻧﺨﻮﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﺠﺎ ﺭﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ !
ﺳﻪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﻧﺨﻮﺭ ﻓﺸﺎﺭﺕ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﺿﻌﻒ ﮐﻨﯽ !
ﭼﻬﺎﺭ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ:ﻧﺨﻮﺭ ﺍﺯ ﮔﺸﻨﮕﯽ ﺑﻤﯿﺮﯼ؛ﺷﮑﻞ ﺍﺳﮑﻠﺖ ﺷﺪﯼ ﺍﺯ ﺑﺲ ﻏﺬﺍ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ !..
هفت هشت دقیقه بعد:اصلا نخورالان میدم برادرت بخوره.
ده دقیقه بعد:الان سردمیشه ازدهن میفته بیادیگه
ﻫﻤﺶ ﻣﻨﻮ ﺩِﻕ ﺑﺪﻩ … ﺑﯿـــــــــــــﺎ ﮐﻮﻭﻭﻓﺖ ﮐﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻢ !
ینی عشق اول و آخرمه

دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 14:59
+4
roya
roya
بعضی ها فکر میکنن با خیلیام
خیلیام فکر میکنن با بعضی هام
قشنگیش اینه که من موندمو تنهاییام...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/29 - 12:22
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزای عادی:
مامان من دارم میرم بیرون.
مامانم :باشه، مواظب خودت باش.
روزایی که من قرار دارم:
مامان من دارم میرم بیرون.
مامانم :وایسا، وایسا، منم میخام بیام باهات.
ازکجامیفهمه خو؟؟؟؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/28 - 21:51
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ پرسپولیسی های ﻋﺰﻳﺰ ﻛﻪ بعد از 7 سال ﺩﺍﺭﻥ ﻣﻴﺮﻥ ﺁﺳﻴﺎ:
١ . آﺳﻴﺎ ﺧﻴﻠﻰ بزرگ ﺷﺪﻩ ﮔﻢ ﻧﺸﻴﻦ
٢ . ﺩﺳﺖ ﻓﻮﻻﺩ ﺭﻭ ﻭﻝ ﻧﻜﻨﻴﻦ
٣. ﺳﻌﻰ ﻛﻨﻴﻦ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺍﺳﺘﻘﻼﻟﻰ ﻭ ﺳﭙﺎﻫﺎﻧﻰ ﺟﺬﺏ ﻛﻨﻴﻦ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻣﻮﺍﻇﺒﺘﻮﻥ ﺑﺎﺷﻦ
٤. آﺳﻴﺎ ﻧﺪﻳﺪﻩ ﻫﺎ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺭﻓﺘﺎﺭﺍﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﻦ (ﺭﻓﺘﺎﺭﻫﺎیی ﻣﺚ ﺷﯿﺚ ﻭ
ﻧﺼﺮﺗﯽ ﺩﺭ ﻧﯿﺎﺭﯾﻦ) ﺑﺎﺯﯾﻬﺎﯼ ﺁﺳﯿﺎﯾﯽ ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﻫﻢ ﺯﻳﺎﺩ ﺩﺍﺭﻩ
5. جایی رفتین قلیون کشیدین پولشو حساب کنین آبرو ریزی نشه بگن ایرانیا دزدن
و در آخر...
6.یه وقت ﻧﺮﻳﻦ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﻣﻬﺮﺁﺑﺎﺩ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺧﺎﺭﺟﻰ ﻧﺪﺍﺭﻩ باید از ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ امام پرواز کنین.
.با آرزوی موفقیت و سربلندی شما عزیزان، باشد که از الغراضه 5تا نخورید :)))))))

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/28 - 21:47
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ