یافتن پست: #ها

be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 17:56
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 17:55
+4
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 17:54
+4
zohre
zohre

راستی یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که "نخ" وسط نبات چی کار می کنه آخه؟!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 16:39
+6
zohre
zohre

یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . آهنگ پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن... امتحان کنین جواب میده

1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 16:36
+5
fereshte
fereshte
بچه های دانشگارو ازروی محل نشستن سر کلاس طبقه بندی میکنیم:
ردیف اول :حال بهم زن !
وسطی ها: ی سلام علیکی داریم !
ته کلاس:دمشون گرم !
اونایی ک اصن سر کلاس نمیان: اینا رفیقامن !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 15:42
+4
fereshte
fereshte
چرا همه ی ما کودکی را دوست داریم؟
فکر میکنم ب دلیل اینه ک کودک نقاب نداره
هنوز نقاب رو کشف نکرده هنوز دور نشده
هنوز دنیای بایدها و نبایدها رو نفهمیده
هنوز مجبور نیست برای تنازع بقاش خودشو پنهون کنه
هنوز خودشه
همونی ک همه ی اسطوره ها و همه آدم حسابی ها سوارش میکنن
خودت باش...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 15:18
+5
fereshte
fereshte
یاد گرفتم دستانم اینبار ک یخ کرد
دیگر دستانت را نگیرم
آستین هایم از تو با ارزشترند
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 14:49
+5
fereshte
fereshte
با توام ... میفهمی؟؟
من غرورم را براحتی بدست نیاوردم
ک هروقت دلت خواست خردش کنی...!
غرور من اگر بشکند
با تکه هایش
شاهرگ زندگی تو را نیز خاهم زد...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 14:30
+3
EHSAN
EHSAN
دلتنگی نه با قلم نوشته می شود نه با دکمه های سرد کیبورد … دلتنگی را با اشک می نویسند !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 09:32
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ