fereshte
بچه های دانشگارو ازروی محل نشستن سر کلاس طبقه بندی میکنیم:
ردیف اول :حال بهم زن !
وسطی ها: ی سلام علیکی داریم !
ته کلاس:دمشون گرم !
اونایی ک اصن سر کلاس نمیان: اینا رفیقامن !
fereshte
با توام ... میفهمی؟؟
من غرورم را براحتی بدست نیاوردم
ک هروقت دلت خواست خردش کنی...!
غرور من اگر بشکند
با تکه هایش
شاهرگ زندگی تو را نیز خاهم زد...