fereshte
همیشه یک نفر خیانت میکند و میرود
یک نفر هم میماند و تنها میشود
غمگین میشود
سنگ میشود
fereshte
هوس قهوه کرده ام
هوسه دیدنش هوسه شنیدن صدای خنده هاش
هوسه بوی تنش
هوس کردم عین قبل بغلم کنه
هوسه بوسیدنش
هوسه گذاشتن سرم رو شونه های مردونش
دیوونه دلم برات تنهگ شده...میفهمی؟
چطوری طاقت بیارم بی انصاف؟
دلم میخواد تمام دلتنگیامو بالا بیارم
نه گریه نمیکنم.........
من بهت قول دادم گریه نکنم
آرومم...
آخرین ویرایش توسط
fereshteh در [1393/01/20 - 00:11]
fereshte
چه کسی گفته که من تنهایم؟
من
سکوت
خاطرات
بغض و اشک
همیشه با همیم..
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد!
fereshte
همیشه باید کسی باشه تا بغضتو قبل از لرزیدن چونت بفهمه
آهای فلانی بفهم...