یافتن پست: #ها

fereshte
fereshte
همیشه یک نفر خیانت میکند و میرود
یک نفر هم میماند و تنها میشود
غمگین میشود
سنگ میشود
دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 00:41
+8
fereshte
fereshte
هوس قهوه کرده ام
هوسه دیدنش هوسه شنیدن صدای خنده هاش
هوسه بوی تنش
هوس کردم عین قبل بغلم کنه
هوسه بوسیدنش
هوسه گذاشتن سرم رو شونه های مردونش
دیوونه دلم برات تنهگ شده...میفهمی؟
چطوری طاقت بیارم بی انصاف؟
دلم میخواد تمام دلتنگیامو بالا بیارم
نه گریه نمیکنم.........
من بهت قول دادم گریه نکنم
آرومم...

آخرین ویرایش توسط fereshteh در [1393/01/20 - 00:11]
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/20 - 00:10
+8
fereshte
fereshte
میدونی بدترین درد تنهایی کجاشه؟؟؟
                          انکارش .....
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:58
+10
fereshte
fereshte
باران که بیاید
چشم هایم را خواهم بست
تا
زین پس آسمان جای من ببارد
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:53
+7
fereshte
fereshte
رفتنت بهانه نمیخواهد
بهانه های ماندن که تمام شود
کافیست
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:35
+10
fereshte
fereshte
چه کسی گفته که من تنهایم؟
من
سکوت
خاطرات
بغض و اشک
همیشه با همیم..
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:29
+8
fereshte
fereshte
همیشه باید کسی باشه تا بغضتو قبل از لرزیدن چونت بفهمه
آهای فلانی بفهم...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:26
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


کاش از سینه این آینه باور بکنی ..چهره زشت درونت .پیداست ....ته چشمان پر از نیرنگت... دست از آینه بر دار...تو عادت داری ..به دروغی که بخود میبندی...تو که عاشق نشدی ..تو که از اشک غریبانه ی شبهای سیه بیخبری ..صورت خویش بشوی ...مردمان آینه اند


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:12
+10
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


من اینجا مانده در حالی نفسگیرم ....به حال مرگ میماند .نه میمانم نه میمیرم ....هنوزم غرق ایمانم به رویاهای بی تعبیر .....به تنهایی دچار وزخمی چنگال تقدیرم


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:07
+12
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم

فدامداتون

قربون مربونتون

کشته مشتتونم

مرسی از همراهیتون
شب همگی خیلی خوب
{-49-}{-41-}{-41-}{-49-}{-41-}{-41-}{-49-}{-41-}{-41-}
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 22:36
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ