یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥









بعضی وقتا دلم میخواهد

خودمان رابزنبم

به کوچه علی چپ ها

وبعد یک هو

ببینیم

از خیابان اصلی سردر آورده ایم

یک ماشین دربست

بگیریم وبرویم تا ته دنیا

باهم بنشینیم

لبه پرتگاهش

وهی پاهایمان را تکان بدهیم

تخمه بشکنیم وبلند بخندیم...



دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 16:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

فکر کردن به تو ، کار شب و روز من شده ، بس که حالم گرفته است ، چشمانم غرق در اشکهایم شده ….

دیگر گذشت ، تو کار خودت را کردی ، دلم را شکستی و رفتی ….

همه چیز گذشت و تمام شد ، این رویاهای من با تو بود که تباه شد…

انگار دیگر روزی نمانده برای زندگی ، انگار دیگر دنیای من بن بست شده ، راهی ندارم برای فرار از غمهایم…

این هم جرم من بود از اینکه برایت مثل دیگران نبودم، کسی بودم که عاشقانه تو را دوست داشت ،دلی داشتم که واقعا هوای تو را داشت ….

دیگرگذشت ، حالا تو نیستی و من جا مانده ام ، تو رفته ای و من بدون تو تنها مانده ام ، تو نیستی و من اینجا سردرگم و بی قرار مانده ام….

فکر دل دادن و دلبستن را از سرم بیرون میکنم ، هر چه عشق و دوست داشتن است را از دلم دور میکنم،اگر از تنهایی بمیرم هم دلم را با هیچکس آشنا نمیکنم….

دیگر بس است ، تا کی باید دلم را بدهم و شکسته پس بگیرم، تا کی باید برای این و آن بمیرم؟

در حسرت یک لحظه آرامشم ، دلم میخواهد برای یک بار هم که شده شبی را بی فکر و خیال بخوابم…

تو هم مثل همه ، هیچ فرقی نداشتی ، هیچ خاطره ی خوبی برایم جا نگذاشتی ،حالا که رفتی ، تنها غم رفتنت را در قلبم گذاشتی….

گرچه از همان روز اول میخواستمت ، گرچه برایم دنیایی بودی و هنوز هم گهگاهی میخواهمت ، اما دیگر مهم نیست بودنت ، چه فرقی میکند بودن یا نبودنت؟

سوز عشق تو هنوز هم چهره ام را پریشان کرده ، دلم اینجا تک و تنها راهش را گم کرده ، این شعر را برای تو نوشتم بی پرده ، هنوز هم دلت نیامده و خیالت ، خیال مرا پریشان کرده …

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 16:33
+4
hamed noori
hamed noori
حقیقت این بود؛
هر آنقدر که توانستیم
کسی را خوشحال کردیم
.
.
.
.
.
.
.
به همان اندازه هم تنها ماندیم
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 16:30
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 16:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

“قسمت بود”
.
که تا دل سپردم، دیگر نباشی !
.
.
.
این تنها حرفیست

که نبودنت را توجیه میکند

شاید هم،
.
مرا آرام . . .

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 15:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

من که از اینجا

نمی روم …

تو هم که هیچوقت نمی آیی !

میخواهم بدهم درهای بی دستگیره بسازند

برای این خانه .

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 15:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من از تو راه برگشتی ندارم تو از من نبض دنیامو گرفتی

تمام جاده ها رودوره کردم تو قبلا رد پاهامو گرفتی

من از تو راه برگشتی ندارم به سمت تو سرازیرم همیشه

تو می دونی اگه از من جداشی منم که سمت تو میرم همیشه

من از تو راه برگشتی ندارم به سمت تو سرازیرم همیشه

تو می دونی اگه از من جداشی منم که سمت تو میرم همیشه

مسیر جاده بازه روبم اما برای دل بریدن از تو دیره

کسی که رفتنو باور نداره اگه مرد سفر باشه نمیره

من از تو راه برگشتی ندارم به سمت تو سرازیرم همیشه

تو می دونی اگه از من جداشی منم که سمت تو میرم همیشه

من از تو راه برگشتی ندارم به سمت تو سرازیرم همیشه

تو می دونی اگه از من جداشی منم که سمت تو میرم همیشه

خودم گفتم یه راه رفتنی هست خودم گفتم ولی باور نکردم

دارم می رم که تو فکرم بمونی دارم میرم دعا کن برنگردم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 15:19
+3
hamed noori
hamed noori

کم مونده تلویزیون زیر نویس کنه :


قال رسول الله (ص ) :
هر کس از دریافت یارانه ها انصراف دهد، همنشین من در بهشت است . . . . !!


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 15:07
+6
EHSAN
EHSAN
در CARLO
زمونه بدی شده! حتی با افزودنی های غیرمـجاز هم اعتباری بــه ماندگاری بعضی دوستی ها نیسـت…
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 09:08
+8
fereshte
fereshte
گریه نکن پدر....   "همین نان حلال"   که در دست داری.....     می ارزد به تمام سفره های رنگین حرامی ک بعضی ها دارند......          این روزها نان حلال در آوردن عرضه میخواهد .........     که تو داری پدرم.....         دستت را میبوسم که نان حلال سر سفره ی با برکتت دیدم 
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 00:22
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ