یافتن پست: #ها

fereshte
fereshte
گذاشتم به دارم بکشند....   بی گناه بودم اما    حوصله اثباتش را نداشتم...!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 23:59
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنهایی ...

یعنی اونی که دوستش داری ...

بشینه بغلت و از اونی که دوستش داره

بهت بگه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:37
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
من ک از خود خبرم نیست چه قیدی دارم؟
جمله های خبری قید مکان می خواهد......
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:34
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
درد هایت........... شش دانگ ب نام من.....ب جان خریدمشان.......
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

وقتی میرم بانک به جای یک شماره پنج شیش تا شماره میگیرم،
.
.
.
.
.
.
.

اینطوری اون آدمی که بعد من میاد وقتی هی شماره هارو اعلام میکنن و میبینه که کسی نیست از خوشحالی تا دمه باجه ذوق مرگ میشه!!
من اینطوری به فکر شاد کردن ملتم! یاد بگیر... :))))))))))))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

+18
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

خدایا خودت داری بنده ی خودت رو میبینی داره دنبال پست های خاک بر سری میگرده
من دیگه حرفی ندارم
ولی یه گناه به گناهاش اضافه کن
یه ثوابم به من بده که کمکت کردم مچه این بنده ی خاک برسری رو بگیری

دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میازار موری که دانه کش است ؛

این نشون میده که ما ایرانی ها از همون اول کرم داشتیم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/18 - 21:13
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ