fereshte
گذاشتم به دارم بکشند.... بی گناه بودم اما حوصله اثباتش را نداشتم...!
♥ نگار ♥
تنهایی ...
یعنی اونی که دوستش داری ...
بشینه بغلت و از اونی که دوستش داره
بهت بگه
*elnaz* *
من ک از خود خبرم نیست چه قیدی دارم؟
جمله های خبری قید مکان می خواهد......
*elnaz* *
درد هایت........... شش دانگ ب نام من.....ب جان خریدمشان.......
این روزها خاطراتت شده طناب داری دور گردنـــــــم

1393/01/19 - 17:21 ( لايک توسط 1 کاربر )اما این طــــــــناب دار خفــــه ام نمیکند
دق ام میدهد..........


1393/01/19 - 21:13 ( لايک توسط 1 کاربر )