یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می دانستید پای راست شما احمق است! امتحان کنید

در حالی که پشت میز کارتان نشسته اید پای راستتان را از زمین بالا ببرید و در
جهت عقربه های ساعت
بصورت دایره ای بچرخانید
همزمان با این عمل با

دست راست
خود عدد ۶ را در هوا بنویسید

مشاهده خواهید
کرد که پایتان نیز جهت حرکت خود را تغییر می دهد !!

امتحان کنید
دیدید گفتم. کاری از دستتان بر نمی آید. پای راستتان احمق است!!
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 17:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 17:34
+2
fereshte
fereshte
خواستم چشماتو از بشت بگیرم. دیدم طاقت اسم هایی رو ک میگی ندارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 16:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دﺧﺘﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟
ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ ﭼﻨﺪﻩ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟
ﭘﺴﺮ: ﺩﯾـﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯼ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﭘﺴﺮ: ﭼـﺮﺍ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﻭﺳـﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﭘﺴﺮ: ﺳـﺎﻋﺖ چهار ﻭ سی ﻭ هشت ﺩﻗﯿﻘه !!! :))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 16:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه مطلب علمی - فرهنگی ؛
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فیثاغورث در اواخر عمر خود نظریه ای را به شرح ذیل ارائه داد :
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر یک گله دختر ( بر وزن یه گله گوسفند ) در خیابان باشند؛ و شما به آنها متلک بندازین،
.
.
.
.
.
.
.
قطعا اونی که از همه زشت تره جواب میده ! :)) =))
.
.
.
.
.
.
.
به گروهک تروریستی «جیش العدل» قسم اگه دروغ بگم :|:ِD

دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 16:04
+3
roya
roya
منتظر هیچ دستی در این دنیا نباش
اشک هایت را با دست های خودت پاک کن که همه رهگذرند....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:24
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سال ها گذشت و کسی ندید که انسانی با قاشق چای خوری، چای بخورد
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:23
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی ک ساپورت باطرح گورخرمیپوشن دقیقامیخان چیوثابت کنن؟!
-گورخرتنهاست ب یادش باشیم
-انسان یاگورخر چ تفاوت دارد حیوان حیوان است دیگر
-من گورخرم
-چشات گورخرمیبینه
-من از اول این ساپورت رو داشتم گورخر ادای منو درمیاره
-ب یاد همه گورخران درگذشته!:D
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو دانشگاه بودم ناگهان یه پسره رو دیدم یه تلی زده بود به چه قشنگی!!اصن خیلی تلش قشنگ بود!از تل خودم نازتر بود!مسئولین رسیدگی کنین دیگه!تل هارو زنونه مردونه کنید که من دیگه با تل یه پسر حس رقابتم گل نکنه!:‏|‏
.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 13:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

.چرﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻧﺎﺷﮑﺮﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺟﺰ ﺍﺩﻟﯿﺴﺖ ﻫﺎﺕ ﻫﺴﺘﻢ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ
ﻧﻌﻤﺖ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻧﻌﻤﺘﻪ
ﺳﻌﺎﺩﺗﯿﻪ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﺼﯿﺒﺶ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺑﺎﺵ
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺒﺨﺶ

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 13:50
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ