یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نصفه شبی یارو زنگ زده میگه شما؟؟؟
هیچی دیگه منم کلی عذرخواهی کردم
گفتم ببخشید گوشیمو اشتباه برداشتم…
عاقا من میگم خود درگیری ها داره مزمن میشه هی گوش ندین :)))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 22:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 20:04
+2
fereshte
fereshte
بسلامتی دختری ک همیشه تنهاست... بسلامتی دختری کحاضر نیس تنهاییشو با هیچکس تقسیم کنه..!    بسلامتی دختری ک یادگرفت تنها بمونه تا پای دار...!  بسلامتی دختری ک همیشه تو تنهایی هاش اشک میریزه  اما هیچکس از دل شکسته و قلبش ک زخم خورده خبر نداره...     بسلامتی دختری ک زیربارون تو خیابون خیس شد ولی حاضر نشد سوار ماشین هیچ پسری بشه...!    بسلامتی دختری ک همیشه میخنده تا کسی واسش دل نسوزونه...      بسلامتی دختری ک اگر چه مرد نیس اما نامردم نیس...      بسلامتی دختری ک همیشه پاک موندو نذاشت هیچ آدمی تنهاییشوو شرفشو ب باد بده...!  بسلامتی......        بسلامتی دخترایی ک تنهان و خلوتشونو با خودشونن...    بسلامتی.....
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 16:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﻳﻦ ﺗﻦ ﺑﻤﻴﺮﻩ ﺑﺎ ﮐﺴﻰ ﮐﻪ ﻧﻤﻴﺸﻨﺎﺳﻴﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺸﻴﻦ!
.
.
.
ﺑﻌﺪ ﺷﻤﺎ ﻣﻴﺮﻳﺪ ﻋﺸﻖ ﻭ ﺣﺎﻟﺘﻮﻧﻮ ﻣﻴﮑﻨﻴﺪ ﻣﺎ ﺑﺎﻳﺪ ﻳﻪ ﻋﻤﺮ ﺍﺡ ﻭ ﻧﺎﻟﻪ ﻫﺎﺗﻮﻧﻮ ﻻﻳﮏ
ﮐﻨﻴﻢ!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه مردی ...؟!!مرد بمون ... اگه نیستی ... نامردی نکن ...!!

اگه تنهایی ...؟!!تنها بمون ... اگه نیستی ... تنهاش نذار ... !!

اگه نجیبی ... ؟!!... نجابت کن ... اگه نیستی ... هرزگی نکن ... !!

اگه عاشقی ... ؟!!عاشق بمون ... اگه نیستی ... حرمت عشقو نشکن ...!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مردی می‌خواست زنش را طلاق دهد.
دوســـتش علت را جویا شد و او گفت: این زن از روز اول همیشـــه می
خواست من را عـــوض کند.
مرا وادار کرد سیگار و مشروب را ترک کنم...
لباس بهتر بپــــوشم، قماربازی نکنم، در سهام ســــرمایه‌گذاری کنم و حتی...
مرا عادت داده که به موسیقی کلاسیک گوش کنم و لذت ببرم!

دوستــــش گفت: این ها که می‌گـــــویی که چیز بــــدی نیست!
مرد گفت: ولی حالا حس می‌کنم که دیگر این زن در شـــان من نیست!!

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اددلیست گلم ب 24تا زبون میگم دوستون دارم:x

- افغانی ……….……..صدقه تو شونوم!………….!Sadghe to shonom

- انگلیسی …………….……..آی لاو یو!……………………I love you

- ایتالیایی …………………………تی آمو!……………………..!Ti amo

- اسپانیایی ………………….ته کویرو !………………………!Te quiro -

‌آلمانی ………….…….ایش لیبه دیش!………………!Isch liebe dich -‌

آلبانی ………….……………..ته دوه!…….………………….!Te dua 7-‌

ترکی …….…………..سنی سویوروم!……………..!Seni seviyurom 8-

‌پرتغالی ….…………….…….او ته آمو!………………….!Eu te amo 9-‌

چینی ……….……………..وو آی نی!………………………!Wo ai ni 10

- چکی ……..……….………میلوجی ته!…………………….!Miluji te 11-

روسی ………………یا تبیا لیوبلیو!………………!Ya tebya liub liu 12-‌

ژاپنی ……….…………آیشیتریو !…………….…………!Aishiteru 13-

‌سویدی ….………یاگ السکار دای!……..………….!Yag Elskar dai 14-

‌صربستانی …..……………….ولیم ته!……………………!Volim te 15-

‌عربی ……..…………..انا بحیبک!…….………….!Ana Behibbek 16-

‌فارسی..….…….….دوست دارم!……………….…..!Dooset daram 17-

‌فرانسوی ……..……….ژ ت آیمه!…………………….….!Je t aime 18-‌

فیلیپینی ….….………..ماهال کیتا!……………………..!Mahal kita 19-

‌کره ای …………..سارانگ هیو!…………………….!Sarang heyo 20

- لهستانی ….…………کوهام چو!……………………!Koham chew 21-‌

مجارستانی..…………..سرتلک!…. ……………………..!Szeretlek 22-

‌ویتنامی …….……….آن یه و ام!……………………..!An ye u em 23

- یونانی ……..………….سغه پو!………………………!Sagha paw 24-

‌یوگسلاوی ……………….یا ته وولیم!…………………….!

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

زندگی کردن که به همین راحتی ها نیست جان من!


باید باشد بهانه هایی که نبودشان نابودت کنند...


مثل :خنده های کسی,نگاه خاصی,صدایی.چشمهایی, تکه کلامهایی....


اصلا ادم باید برای خودش نیمکت دو نفره ای داشته باشد ...


تاعصر به عصربه ان سربزند....


شب که شدبایدشب بخیرهایی را بشنود....


باید باشند کوچه ها وخیابان و پیاده رو های که از قدمهایت خسته شده اند.....


فنجان های قهوه ای که فالشان عشق باشد....


میزی در کافی شاپ باید شاهد خاطرات ادم باشد...


باید باشند ریتم ها وموسیقی هایی که دگرگونت کنند...


حتی بوی عطری خاص درزندگیت حس شود...


دست خطی که دلت را بلرزاند....


عکس که اشکت را دراورد......


باید باشد....


باید باشد.....

دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:35
+4
fereshte
fereshte
خدای........................ا ! فقط ی سوال  بقیه باهات چه نسبتی دارن ؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:21
+4
fereshte
fereshte
آخرین ها همیشه ادمو به فنا میدن! پک آخر        پیک اخر            و دیدار آخر!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 15:15
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ