یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مادر بزرگم رفته تمام دندان هاشو کشیده بجز یکی شو.
میگم چرا این یه دونه رو نکشیدی؟
.
.
.
میگه میخوام با اون چادرمو بگیرم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/13 - 13:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:50
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ای کسانیکه عمه ندارید

فک کردین میتونین هر غلطی بکنین ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

کور خوندین یه فرشته هست

فحش هارو دایورت میکنه رو خالتون

دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:40
+5
mary jun
mary jun
لبخند : )   ک میزنی....
پر میشوم از بهانه های خواستنت
پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت
و زمزمه های در گوشی !
"  لبخند زیباترین آرایش ی دختره "
دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:39
+7
mary jun
mary jun
بعد از تو
بعد از تو من هرگز عاشق نخواهم شد
اون آدم شاد سابق نخواهم شد
عادت نخواهم کرد هرگز ب این بازی
مغلوب چشمای صادق نخواهم شد
کاری ک چشمای ناز تو با من کرد....
از زخم شمشیر و از دشنه بدتر بود
من اینو میدونم هرگز در این دنیا
عاشق نخواهم شد این بار آخر بود
این بار آخر بود از عشق سر خوردم
باید ب تنهایی ایمان می آوردم
هرگز نفهمیدی من عاشقت بودم
من عشق آوردم افسردگی بردم
افسردگی های این عاشق سر سخت
تنها رفیقش بود در لحظه های سخت
بعد از تو من هرگز عاشق نخواهم شد
عاشق نخواهم شد            دنیا خیالت راحت
دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:30
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره نوشته "نرو"!!
دختره کامت گذاشته زیرش :
"نرو"دردناک ترین التماس دنیاست !! :("
منم کامنت گذاشتم :
اما به نظر من " نرو " یکی از بهترین نرم افزارهای رایت سی دیه :)))
نامردا منو بی دلیل حذف کردن !! :( :( :( ... :))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امشبم مثل همیشه محشری
هنوزم با یک نگات دل میبری
به دستاتو به من بلند شو از جات
این همه غصه و غم واسه چی اوردی همرات
.
داشتم آهنگ جهان عزیز رو گوش می کردم گفتم شما هم در جریان باشید
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

چن روز پیشا سر کلاس بودیم
داشتیم یه خورده مطلب از کامپیوتر دانشگا میریختیم لای فلش
یهو یه دختره گفت استاد اگه مطالب رو روی سی دی بریزیم دیگه ویروس داخلش نمیره؟؟
استادم گفت: نه
دختره گفت چرا؟
منم گفتم آخه سی دی لیزه ویروساش لیز میخورن
دختره که سرخ شده بود گفت نه واقعن پرسیدم
منم جدی شدم گفتم نه اصلش واسه اینه که سی دی سوراخ داره وسطش , ویروساش ازش میریزن بیرون
کلاس که داغون شد
دختره م که نابود شد
استادم در حالی که داش میمرد گفت خاهشن ده دیقه از کلاس گمشو بیرون
اصن تو دانشگاها نمیشه بحث علمی کرد
اه اه اه

دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 15:03
+4
roya
roya
بسلامتی تنهایی که خیلی با ارزشه
چون خالی از ادمای بی ارزشه...
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/12 - 14:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

متنفرم از پسری که حتی یه بار به خواهر خودش نگفته گلم اما به یکی که نمیشناسش میگه خوبی گلم؟؟؟؟
از پسری که همه رو هرزه میدونه اما خودشو خدااا...
از دختری که تن میفروشه
ازپسری که میگی سلام میگه شمارتو بده...
از دختری که تامیگی سلام میگه کارت شارژ خ[!] واسم...
از پسری که همه خوشیشو کرده بعد یه دختر افتاب ندیده میخواد
واسه زندگیش...
از دختری که تا باباش بهش میگه بالا چشمت ابرو با بقالی سرکوچه رفیق میشه
متنفرم از عشق و عاشقی...
از این دلتنگی...
از این اعتقادای مزخرف..
از اینایی که مخاطب خاصشونو میزنن تو سر اونای که بی کسن...
از این کسایی که ادعای ادم بودن میکنن اما ادم نیستن
از پسری که شده دختر
از دختری که شده پسر
از دختری که همه پسرارو عابر بانک میبینه
از پسری که تن دخترو با تخت خوابش اشتباه میگیره...

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 23:33
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ