یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش یکی هم به من اس میداد تا بین اس ام اس های ایرانسل فاصله بیوفته
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 16:29
+4
nima
nima
↓↓↓↓↓≈≈≈ََ↓↓↓
دختر نیستم، همیشه خانواده پشتم باشن
دُختر نیستم 5000 تا فرند داشته باشم
دُختر نیستم بی کیفیت ترین عکسم ثانیه ای 4 تا لایک بگیره....
دُختر نیستم روزانه 30 40 نفر سعی کنن باهام دوست شن و منم با ناز بگم نَه!
دختر نیستم که با خیال راحت 12ترمه شم
نه عزیزم من پسرم یعنی:
عکسام به زور 30 تا لایک میگیره
همه فرندام رفیقام هستن و غریبه توش نیس ...
تا به کسی پی ام ندم، کسی نمی پُرسه زنده هستی یا مُردی......!!!!
پسر بودن، یعنی مامان بابا تا دبستان
پسر بودن یعنی فقط 2 بار فرصت برای کنکور
پسر بودن یعنی 2 سال سربازی
پسر بودن یعنی فکر پیدا کردن کار برای ساختن آینده ....
دنیای پسرا پر از پیراهن های مردونه و تنهایی وصابون گلنار و رفیقاشون!
پر از تلاش برای مخفی کردن غماشون ....
من پسرم و به رفیقام حسودی نمیکنم ، ظاهر نمایی نمیکنم ، الکی واسشون کامنت نمیذارم بگم واییییییی نایس شدی عزیزم ، اگه زشت باشه میگم جمع کن این دک و پوزتو <img src=(" title=":((" />((
اره من پسرم و به پسر بودنم افتخار میکنم
سلامتــــــــی همه پسر های واقعی♥♥↑↑↑↑↑
9 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 16:19
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻫﺮﻭﻗﺖ ﭘﺴﺮﺍ ﻓﺮﻕ ﺭﻧﮕﻬﺎﯼ
ﺯﺭﺷﮑﯽ
.
.
.
ﺟﮕﺮﯼ
.
.
ﺩﻭﻧﻪ ﺍﻧﺎﺭﯼ
.
.
.
ﻻﮎ ﻧﺎﺧﻮﻧﯽ
ﺭﻭﺑﺎﻫﻢ ﻓﻬﻤﯿﺪﻥ
ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﯼ ﺍﯾﻦ ﺭﻧﮕﺎ ﻧﮕفتن
ﻗﺮﻣﺰ
ﺑﻌﺪﺍ می‌تونن ﭘﺎﺭﮎ ﺩﻭﺑﻞ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺭﻭ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﻨﻦ
:)))) خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 15:42
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتنداوعاشقت نیست :گفتم میدانم.
گفتندیعنی دوستت نداره...! گفتم میدانم!
گفتندروزی میرود وتوتنها میمانی...! گفتم میدانم!
گفتندپس چراترکش نمیکنی؟ گفتم؛ این تنهاچیزیست که نمیدانم....!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 15:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:24
+6
محمد
محمد

بعضیا هستن که میخوان باعث تنوع شن……………

……… منتها وارد نیستن باعث تهوع میشن
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم‌های قد بلــــــــــــــــند را برای خودشان دوست داشته باشید
نه برای اینکه دستشان به کابینت‌های بالایی آشپزخانه میرسد. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آیا میدانستید،
تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین به من بستگی داره ؟ :)
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

.ﯾﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺑﺪﻭﻥ ﻭﺣﺸﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻧﯿﺴﺖ!

ﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﺑﮑﺸﯽ

ﮔﺎﺯﺵ بگیری:
ﺑﺪﻭﯾﯽ دنبالش ﺍﻧﻘﺪ ر که از پا بیفته

ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﻫﻢ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﭘﺮﺗﺶ ﮐﻨﯽ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﮐﺼﺎﻓﺖِ ﺩﻭستداشتنی رو

والااااااااااااااااااااااااااااااااااا........... به خوداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

دیدگاه  •   •   •  1393/01/8 - 22:05
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ