یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻪ
ﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺷﯿﻢ ﮐﻪ :
ﻓﺸﻦ ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ .
ﺑﺎﺑﺎﻣﻮﻥ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﺩﻧﺒﺎﻟﺖ.
ﻣﺎﺭﮎ ﮐﻔﺸﻤﻮﻥ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﮐﻔﺶ ﻣﻠﯿﻪ .
ﺯﯾﺮ ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﻣﻮﻧﻢ ﺑﺪﻣﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﻧﺦ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﮐُﺶ ﺑﺸﯿﻢ.
ﻣﺎﺭﮎ ﺗﯽ ﺷﺮﺗﻤﻮﻧﻢ ﻫﻢ ﺩﯾﮕﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﯾﺎ ﻫﻨﺪﻭﻧﺴﺖ ﯾﺎ ﺗﻤﺴﺎﺡ .
ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﻫﺮﺷﺐ ﺑﺒﺮﯾﻤﺖ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺧﺮﺟﺖ ﮐﻨﯿﻢ.
ﻭﻟﯽ …
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﯿﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﯾﻌﻨﯽ ﺩﻭﺳِﺖ ﺩﺍﺭﯾﻢ
ﻭ ﺗﺎ ﺁﺧﺮﺵ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﯿﻢ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:19
+2
mary jun
mary jun
مرد من ن با اسب سفید می آید ن با بنز سیاه !
مرد من با دو پای خدش می آید
مرد من ن با حساب پر و ن با شرکتی در فلان جای شهر ک با غرور و مردانگی اش می آید
مرد من آنقدر ها هم رویایی نیست
یک آدم ساده ک می شود از قامتش مغرور شد
ک می شود خستگی هایش را فهمید
ک چشمانش حرفی جز برای من ندارد
     باید زن باشی تا بفهمی حتی یک شاخه گل وقتی از دست مردی می رسد
                                    ک دستانش جز برای تو نیست
چ عشقی دارد ......  هزار کادوی گران قیمت
         پیشکش.  .....
     باید زن باشی تا ببینی همان دست ها چیزی ست فراتر از دست محکم ....
                                  امن است ......اطمینان دارد ......
                                               مرد من مرد می آید ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:13
+2
mary jun
mary jun
میگن بوسیدن حرومه
ولی ی جاهایی
باید طرفو
ببوسی بذاری   کنار
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:48
+2
mary jun
mary jun
روی کفنم بنویسید :
موریانه ها زهر مارتان
این تن ک میخورید پر از حسرتهای شیرین بود !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 21:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/01/9 - 20:46]
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایا من تقاص کدوم گناهمو میدم.
.
.
.
.
.
.
. آها ، اون گناه ، اوکی! اوکی ..

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 20:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم در خطه شمال من دارم فردا میام
وقت داری تا فردا فرار کنید
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آهاى خانم یا آقایى که الان دارى این پستو میخونى
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آرزو میکنم تو سال جدید به همه آرزوهات برسى

3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بلند شو!
جیغ بزن،دست بزن،معلق بزن،کل بزن،سوت بزن،موهاتو بکش ...

خلاصه یجوری خوشحالیتو از اینکه پست گذاشتم نشون بده
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصلی ترین وظیفه‌ی هواکش توالت تولید صداست

برای آرامش خاطر شخص مشغول در محل

و همچنین سایر وابستگان در خارج

بو همش بهانه‌ست !!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 18:39
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ