fereshte
خسته ام از جنس قلابی آدم ها... هی فلانی ! راهت را بگیر و برو ... حوالی ما توقف ممنوع است
fereshte
برای شکستن تو اول تو را لخت میکنند ای گردوی کوچولو ی من . ولی سیاهی بر دستهای آنان میماند نه بر روی تو
fereshte
از فردا بیشتر مراقب باش تقاص اشک های امشب من سنگین تر از تمام روزهایی است ک عاشقانه گریه کردم...
fereshte
به تاوان دلم ک شکسته شد دلهارا میشکنم !!! گناهش پای دلی ک دلیم را شکست...
fereshte
گذشته ی من گذشت ... حتی میتوانم بگویم در گذشت ...! و من برایش ماه ها سوگواری کردم... خاطراتم را زیرو رو کردم ..و ای کاش های فراوان پیدا کردم
بعله...خخخخخ
1393/01/11 - 14:55 ( لايک توسط 1 کاربر )