یافتن پست: #ها

fereshte
fereshte
پیک ها رفته بالا... میگن مستی و راستی... پس هرکی یه سلامتی بگه... اون چیزی ک ته دلشه بی ریای بی ریا... اینم از سلامتی من:  به سلامتی کسی ک هیچوق نفهمید چقدر دوسش دارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 20:45
+4
mary jun
mary jun
ماندن همیشه خوب نیست.رفتن هم همیشه بد نیست.
گاهی رفتن بهتر است.گاهی باید رفت.
باید رفت تا بعضی چیز ها بماند.
اگر نروی هر آنچه ماندنیست خواهد رفت.
اگر بروی شاید
با دل پر بروی و اگر بمانی با دست خالی خواهی ماند
گاهی باید رفت و بعضی چیز
ها را  بردنی ست با خود برد
مثل یاد
مثل خاطره..
و آنچه ماندنی ست را جا گذاشت
مثل یاد
مثل خاطره
مثل لبخند
مثل آرزوی خوشبختی....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 20:32
+4
mary jun
mary jun
روزگاری خواهد رسید...
همچنان ک در آغوش دیگری خفته ای ...
ب یاد من ...
ستاره ها را خواهی شمرد تا آرام شوی !
دلت هوایم را خواهد کرد ....
ب یاد خواهی آورد با هم بودن هایمان را ...
ب یاد خواهی آورد
خنده هایم را ...
ب یاد خواهی آورد اشک هایم را ...
مطمئنم در آن لحظه در دلت میگویی : من تو را می خواهم !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 20:17
+5
mary jun
mary jun
ب همه چیز عادت می کنیم
ب داشته ها و نداشته هایمان

خیلی طول نمی کشد
جلوی آینه زل بزنی ب خودت
موهایت را کنار بزنی
و با خودت بگویی
اصلا مگر داشتی اش
مگر از اول بود ؟!
ک بودن و نبودنش مهم باشد ....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 20:02
+5
mary jun
mary jun
درد دارد....
من عاشقانه هایم را بنویسم و دیگران یاد عشقشان بیفتند ...
ولی تو ..
بی خیال ....!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 19:48
+6
mary jun
mary jun
این روز ها تنم گرمی یک آغوش میخواهد
با طعم عشق ن هوس
لبانم خیسی لبانی را می خواهد
با طعم محبت ن شهوت
صورتم نوازش دستی را می خواهد
با طعم ناز ن نیاز
تنی را می خواهم ک روحم را ارضا کند ن جسمم را ....(!)
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 19:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب از بس مازیار فلاحی و مجید خراطها و محسن یگانه گوش دادم
الان فکر میکنم واقعا فکر میکنم یکی بهم خیانت کرده و رفته :|

اصن اعصابم داغونه :))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 19:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هوس تخت دونفره کردم. یه تخت دونفره با تشک خوشخواب. همچین بپری روش دست و پاتو بندازی اینور اونور هر جور دلت میخواد بکپی
هاع الان با خودت گفتی پ نفر دوم چی!!! نفر دوم خودش پول داره بره واسه خودش یه تخت بگیره هر جور دوست داره تووش بِکَپه...این تخت منه
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 18:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم گلفروشی گفتم آقا این گل طبیعیه ؟؟؟
یه دختر بچه ۵ساله ای اونجا بود گفت پــَ نَ پــَ سزارینه !
به جون خودم من تا ۱۲سالگی فکر میکردم بچه ها رو لک لک ها از آسمون میارن !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 17:08
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دیشب ساعت ۲ تشنم شد رفتم آب بخورم،لامپ آشپزخونه رو روشن کردم آب خوردم،اومدم بیرون که لامپ خاموش کنم،بابام یه چک خوابوند زیر گوشم دیدم رنگش شده مثه گچ. گفت:
.
.
.
.
.
.
.
عوضی فردا موهاتو کوتاه میکنی،نکردی از ارث محرومت میکنم..
رفتم تو آیینه خودمو دیدم ازترس نزدیک بود سکته کنم نصفه شبی:|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/11 - 16:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ