یافتن پست: #ها

fereshte
fereshte
به خدا گفتم خدایا : تو ک میدونسی تنهام میزاره پس چرا بم نگفتی ؟! خدا گفت : از بس بت گفت دوست دارم  منم باورم شد...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 23:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدا می دونه ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امسال چن نفر سبزه هاشونو بخاطر من گره می زنن

از الان این مسئولیت داره خفم می کنه :)))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 23:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیاین چند دقیقه برای اونایی که با ماشینشون ساعت ها ترافیک رو تحمل میکنن
تا برسن باشگاه بدنسازی و سوار دوچرخه شن؛
سکوت کنیم،
و برای شفای اونا دعا کنیم....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:59
+4
fereshte
fereshte
دلی ک بردی  دلی ک دزدیدی   احساسی ک پژمردی   دستانی ک گرفتی  صدایی ک شبها باآن آرام میگرفتی  نانو نمکی ک خوردی   حتی نمکدانی ک شکستی  همه... حلالت باشد ! جز دلم در اولین نگاه !   حرامت باشد لحظه ای ک مرا  به گناه عادت دادی و رفتی
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شما نیت به رژیم گرفتن بگیر
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

حتی دستگیره های یخچال هم خوشمزه به نظر میان

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:53
+3
fereshte
fereshte
کی اشکاتو پاک میکنه شبا ک غصه داری.... دس رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری.......... شونه ی کی مرحم حق حقت میشه...............
5 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:47
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﯾﺪﯼ ﺩﺭﺩ ﻧﺪﺍﺷﺖ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺟﻤﻠﻪ ﻧﻮﺳﺘﺎﻟﮋﯾﮏ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎ ﺑﻌﺪ ﺁﻣﭙﻮﻝ
ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭﻩ
ﺧﻮﻥ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ....
ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ ﻫﻤﻪ ﺍﺷﮏ ﻣﺎﻟﻪ ﺷﻮﻕ ﺑﻮﺩﻩ!!!؟

دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:44
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قابل توجه دختران محترم: اگه مزاحم داشتید و خیلی سمج بود بهش پیشنهاد ازدواج بدید. باور کنید جواب میده ... این تکنیک حتی کشته مردتونم دفع میکنه.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﺮﻋﺖ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺖ ﺩﺭ ﺣـــﺪﻱِ ﮐﻪ:
ﺍﮔـــــﻪ ﺍﻻﻥ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻢ ﭘﺴﺖ
ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﻴﺎﺭﻡ ﺩﺭ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮﻡ!!!!
حیف که ادرس ندارم
دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شب یه غضنفر به زنش میگه خانم من امشب هوس نون بربری کردم. زنش میگه خوب برو بگیر من هم بخورم.

غضنفر میره نونوایی میگه شاتر ۲ تا نون بربری بده.

شاتر میگه چرا ۲ تا؟

میگه آخه خانومم هم هوس نون بربری کرده.

وقتی‌ برمیگرده خونه و نون رو میذاره تو سفره زنش میگه این نون رو از کجا خ[!]؟

اونم میگه از سر کوچه.

زنش میگه خوب دستت درد نکنه ولی‌ مننمیتونم یه نون کامل بخورم، چون تو رژیمم.

غضنفر میگه عیبی نداره هرچی‌ نخوردی من میخورم.

خوردن که تموم شد رفتن بخوابن.

هنوز سرشون به بالش نخرده بود که خوابشون برد.

الانم خوابیدن، بذار بیدار بشن ببینیم دیگه چیکار می‌کنن، حتما در جریان میذارمت!


بیایید به عمه های هم احترام بگذاریم :D

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/9 - 22:37
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ