یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیاین چند دقیقه برای اونایی که با ماشینشون ساعت ها ترافیک رو تحمل میکنن
تا برسن باشگاه بدنسازی و سوار دوچرخه شن؛
سکوت کنیم،
وبرای شفای عقل اونادعاکنیم....
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 21:06
+1
fereshte
fereshte
مفتخرم در نهایت ادب و احترام عرض شادباش و تبریک اینجانب زودتر از نسیم روح بخش نوروز حضورشما شرفیاب شود   آرزومند سعادت. سلامت. و کامیابی آرزوهایتان . پیشاپیش عیدتون مبارک
3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 18:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 17:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شامپو خریدم روش نوشته :
این محصول را روی سرتان بریزید و موهایتان را بمالید سپس آبکشی کنید!
من میخواستم بریزم تو دهنم قرقره کنم خدا خیرشون بده آگاهم کردن!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 17:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دﯾﮕﺮ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﻪ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺍﻧﻘﻀﺎﯼ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻝ ﻫﻢ ﻧﻤﺎﻧﺪﻩ ﻣﺮﺍ ....

ﺍﮔﺮ ﻧﺎﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻢ ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺍﺯﺩﺣﺎﻡ ﺻﺪﺍﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﻧﺸﻨﯿﺪﻡ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺍﮔﺮ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﻏﻤﮕﯿﻨﺖ ﻧﺒﻮﺩﻡ ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 17:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نوشته شده بر اساس تحقیقات مردان یکسال از عمر خود را صرف دید زدن زنان میکنند. البته توی ایران گاها به نیمی از عمر هم میرسه
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مدلا؟؟
عکاسا؟؟
آیفون دارا؟؟
ورزشکارا؟؟
همه 4 تاییاا؟؟
همه 6 تایی ها؟؟
شکست عشقی خورده ها ؟؟
بهتریناا؟؟
همه شاخاا؟؟
گنده ها؟؟
خیلی گنده ها؟؟
بعضیااااااااا ؟؟
مغرورا؟؟
با معرفتا؟؟
پاستیل خورا؟؟
عمه دارا؟؟
ساپورت پوشا؟؟
ته ریش دارا؟؟
تک پرااا؟؟
آبجیاا؟؟
داداشاا؟؟
کصافتااااا؟؟؟
عقده اییاا؟؟
ادمینا؟؟
همه دهه شصتیاا؟؟
هفتادیااااا؟؟
هشتادیاا؟؟
قد بلندا؟؟
دافاا؟؟
پافاا؟؟
دانشجوهاا؟؟
سینگل فور وارا؟؟
بلاکاا؟؟
هویجاااا؟؟؟؟
فیک هاا؟؟
پست دزداا؟؟
تگ کنااا؟؟؟
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه
عید همتووووون مباااااااارک ♥♥♥

دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:45
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوستای گلم
برای وجود نازنینت در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو میكنم.
امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و مهربان و زیبا و روشن بین باقی بمانی

4 دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 15:01
+1
mary jun
mary jun
ای پدید آورنده ی قلبها...
دوستان من ارمغانی از رحمت بیکران تو اند.
خرسندشان دار ب شادی و تندرستی....
                                                                                      پیشاپیش سال نو مبارک
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 12:21
+4
mary jun
mary jun
گریه شاید زبان ضعف باشد
شاید کودکانه
شاید بی غرور
اما هر وقت گونه هایم خیس میشود
میفهمم
ک
ن ضعیفم
ن کودکم
بلکه پر از احساسم...
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 12:13
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ