یافتن پست: #ها

mary jun
mary jun
قلبم رو ک تکه تکه کردی
کارت ک تموم شد
صدایم کن
تا
                      خرده های احساسم را از روی زمین جمع کنم...
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 12:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من محو تماشاتم
تو فکر یکی دیگه
من پای قدمهاتم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:54
+2
mary jun
mary jun
آن سوی تنهایی
بهانه هایت برای رفتن چ بچگانه بود
چ بیقار بودی زودتر برو    ی
از دلی ک روزی بی اجازه وارد آن شده بو د   ی
من سوگوار نبودنت نیس   تم
من شرمسار این همه تحم   لم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:52
+1
mary jun
mary jun
میخواهم
اونقدر خودخواهانه بغلت ک  نم
ک جای ضربان قلبم روی تنت بمونه
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:49
+1
mary jun
mary jun
در مرد ها حسی هست ک اسمشو میذارن غیرت
و ب همون حس در خانم ها میگن حسادت
اما
من ب هر دوشون میگم   عشق
تا عاشق ن  باشی
ن غیرتی میشی ن حسود
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:47
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از تمام دلتنگی ها، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:31
+1
mary jun
mary jun
ز بیم و رنج نامردی دگر دردی نمیبینم
مزن لاف مروت را ک من مردی نمیبینم
منم آن چوب سرگردان ب ساحل میرسم
زیرا
درون موج دریاها عقب گردی نمیبینم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:30
+2
mary jun
mary jun
خدایا هیچ تنهایی رو آنقدر تنها نکن.....
                       ک ب هر بی لیاقتی بگ ...
                                                                                 عشششقم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:21
+2
mary jun
mary jun
از عجایب عشق این است ک تنها همان آغوشی
آرامت میکند
ک دلت را ب درد می آورد....
دیدگاه  •   •   •  1392/12/29 - 11:13
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ