یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آیا می دانستید .
.
.
معمولا ۹۹٫۹۵% ایرانیا وقتی میرن یه جا سعی نمی کنن در محل لذت ببرن!
..
.
.
..
..
.
.
.
بلکه سعی می کنن عکس و فیلم بگیرن و بعدها ببینن و حسرت بخورن
! :|

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 20:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻏﺼﻪ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺳﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ،

ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﻢ ﺧﻮﺏ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ... ؟!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 20:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر میره جبهه فرداش بر میگرده...

میگن پس چرا برگشتی ؟

میگه پدرسوخته ها به قصد کشت میزدن !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلطان غم ها پدر
سلطان قلب ها مادر
رسوای عالم عــمــه :))))
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 20:20
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ب علت گرانی< بانک مرکزی ب مناسبت روز مرد کارتهای افرین< صدافرین>هزاروسیصد افرین >همسرخوب و نازنین چاپ کرد
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 20:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از عزیزانی که توانایی لایک کردن پست ها را ندارند،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یک "خخخخخخخخخخخخخخ" ساده هم پذیرفته می شود .. :|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 19:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سگ،آدم،خر

به سگ محبت میکنی با وفا میشه !!!

به آدم محبت میکنی هار میشه !!!

آماااااااااااا

آما چی ؟

به خر محبت کنی اصن براش فرق نداره !!!

بس که ثبات شخصیت داره این بزرگوار !

:|

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 19:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به حدی در تنهایی رسیدم که
خودم با تلفن خونه به موبایلم میس کال می ندازم، بعد می خندم میگم کثافططو ببینا :| =))
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 19:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مغرورم اما اگر دل بدهی...
غرورم را فرش زیر پایت میکنم...
خودخواهم اما اگر دل بدهی...
تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود!
پیچیده اماما اگر دل بدهی..
برایت تبدیل به یک جمع ساده میشوم..
لجبازم اما اگر دل بدهی..
آتش میزنم هر آنچه با تو سر لج دارد..
آری. تمام اینها هستم!!!!

ولی اگر کسی بدلم بشینه و دل بدهه ... میشوم اونی که اون میخواهد...

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻳﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺻﻼ ﺍﻫﻞ ﺗﻘﻠﺐ ﻭ ﺍﻳﻦ ﺣﺮﻓﺎ ﻧﺒﻮﺩ
ﻣﻴﮕﻔﺖ ﺳﻮﺳﻮﻝ ﺑﺎﺯﻳﻪ!!!

ﺷﺐ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺑﺎ ﻗﻤﻪ ﻣﻴﺮﻓﺖ ﺩﻣﻪ ﺧﻮﻧﻪﺍﺳﺘﺎﺩ!!!

ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﻛﺘﺮا ﻣﻴﺨﻮنه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:33
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ