یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دختره استاتوس زده :همه پسرا مزخرفن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر اسکل ۱ :خیلی باحال بود
پسر اسکل ۲ :با اینکه پسرم ولی باهات موافقم
پسر اسکل ۳ :وای چقدر قشنگ می نویسی عمق نوشته هات رو دوس دارم
روی صحبت من بیشتر با اون اسکل عزیز اسکل ۴ هستش
اینو واسه چی share کردی؟ :|

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این اولین بار است که من به عنوان نفر اول کامنت میزارم و این موفقیتم را مدیون پدر و مادرم هستم که همواره مرا در این راه پر پیچ و خم همیاری کرده اند در اینجا لازم است تا از معلم اول راهنمایی که به من امید داد که بالاخره یک روز هم تو نفر اول کامنت میذاری تشکر کنم و این افتخار جهانی را به تمامی هموطنان عزیزم که همیشه از من حمایت کردن و به من امید دادن تقدیم میکنم باشد تا رستگار شویم
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:24
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

حالم خـــوب است اما در حالت خنثی به سر میبرم
نـــه خوشحالم ،نـــه ناراحت
افسرده هم نیــــستم
خنثی و بیــخیال
حال این روز هایم را دوست دارم
نگران نیـــستم،دلهره نــدارم
از همه مـــهمتر
درگیر هیــــچکس نیـــستم
بجز یک نفر

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:23
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست می دارمـش … امـّـا …
می تـرسم بـگویــم و بگـویـد : ” مرسـی !! ”
یــا بگویـد بـه این دلـیـل و آن دلـیـل دوسـتـم نـدارد …
یــا چـه می دانـم …
مثـل خیـلیـهـا بگـویـد لیـاقـتـم بـیـشـتـر از این حرفـهاسـت …
می تـرسـم از اینــکـه
هـرچـیـزی بـگویـد جُـز :
” مــَــن هـم دوسـتت دارم … ”
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 18:17
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیازمندیها قبل از چهار شنبه سوری !

هواپیمای اختصاصی جهت عبور و مرور در شب چهار شنبه سوری موجود است !
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 16:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی از دخترا لامصب ادای قورباغه درختی هم درمیارن
آدم دلش ضعف میره براشون ضعف میره
اینطور دل بردنو از کجا یاد میگیرن ؟؟؟؟
منو میگه هااااااااااااااااااااااااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 16:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺑـﻪ ﺳـﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻥ ﭘﺴـﺮﯼ ﮐـﻪ
ﻭﻗﺘـﯽ ﻧﺼـﻔﻪ ﺷـﺐ ﺗـﻮﮐﻮﭼـﻪ ﺗـﺎﺭﯾﮏ, ﺩﯾـﺪ ﯾـﻪ ﺩﺧـﺘﺮ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﺭﻭﺑـﺮﻭﺵ ﻣﯿـﺎﺩ, ﻣﺮﺩﻭﻧﮕـﯿﺶ ﺭﻭ ﯾـﺎﺩﺵ ﻧﺮﻓـﺖ ﻭ ﺳـﺮﺷﻮ ﺑﺎﻻﮔـﺮﻓﺖ ﻭ ﭼـﻨﺎﻥ ﮔﻔـﺖ : .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭘﺨﺨﺨﺨﺨﺦ !
ﮐﻪ ﺩﺧـﺘﺮﻩ ﺍﺯﺗﺮﺱ ﺳـﻪ ﮐﯿـﻠﻮ ﺭﯾـﺪ ﺑـﻪ ﺧـﻮﺩﺵ ﺑﻌـﺪﺵ ﺩﺭﺟـﺎ ﺳـﮑﺘﻪ ﮐـﺮﺩ !
ﻭﺍﻻ ﺑﺨـﺪﺍ ﺍﺻـﻦ ﭼـﻪ ﻣـﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﯾـﻪ ﺩﺧـﺘﺮ ﺗﺎﻧﺼـﻔﻪ ﺷـﺐ ﺗﻮﮐـﻮﭼـﻪﻫﺎ
ﭘﺮﺳـﻪ ﺑﺰﻧـﻪ؟؟؟؟؟

دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 15:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 15:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 15:17
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/28 - 15:15
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ