یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شب به گلستان تنها منتظرت بودم...

منتظر بودی که چی بشه؟؟؟

شب!

اونم تنها :|

برو از خدا بترس:)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما دانشجو هام به تقلید از خارجی ها

قبل از غذا تو سلف دانشگاه دعا میخونیم

اما ما اشهد میخونیم اشهد....

خخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:49
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:37
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم هواتو کرده یاد چشاتو کرده
راست میگی من مقصر دل که گناه نکرده
آهاااااااااااااااااااااااااااااااااان
دس دددددددددددددددددس
دستا شله
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرد باس موقع آشپزی بیاد به کتلت های خانوومش ناخونک بزنه بگه به به چقد خوشمزس تا خانومش از خوشحالی ذوق مرگ بشه .. :))
دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه جنبه ندارین با كسی دوست نشین . . . . . . . . . . . . .









میرید عشق و حالتونو میكنید اونوقت من باید یه عمر آه و ناله های شما رو لایك كنم :))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﺭ ﻣﺮﺩ ﻫﺎ :ﺣﺴﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﺳﻤﺸﻮﻣﯿﺬﺍﺭﻥ

"ﻏﯿﺮﺕ"

ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺲ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﻣﯿﮕﻦ

"ﺣﺴﺎﺩﺕ"
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﻢ


"ﻋﺸﻖ"

.ﺗﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺒﺎﺷﯽ :ﻧﻪ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﻧﻪﺣﺴﻮﺩ!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:12
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ