یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

همیشه لازم نیست چهره ای زیبا داشته باشی

یا صدایی دلنشین

همین که قلبت زیبا باشد

قلبت زیبا ببیند، کافیست

داشتن قلبی زیبا تا اندازه ای خاص هست

که بتوانی خیلی ها را مجذوب خود کنی

دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 18:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
12 دیدگاه  •   •   •  1392/12/27 - 17:51
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ۶۰۰، ۷۰۰ متر موکت و قالی گذاشتن کنار من بشورم:
تنها شانسی که تا الان آوردم، این فرچه هنوز پیدا نشده:
:| راستی پیشاپیش عیدتونم مبارک :|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 22:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

از قـــــــــدیم گفتن کـــه ﺑﻪ ﻫﺮ ﭼﻲ ﺑﺨـــﻨﺪﻱ ﺳـــﺮﺕ ﻣﻴﺎﺩ ...

ﻫﻬﻬﻬﻬﻪ ﭘــــــــﻮﻝ
ﺧﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ ﭘﻮﻭﻭﻭﻭﻝ
ﻫﺎﻫﺎﻫﺎ ﻫﻪ ﻫﻪ ﻫﻪ ﻫﻪ
ﭘﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻝ
)))))))))) ﻟﻮوووﻝ ... ﭘﻮﻝ
ﻫﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ
ﭘﻮﻝ ﺧﺨﺨﺨﺨﺦ ))))))
ﻫﻪ ﻫﻪ ﭘﻮﻝ ﻫﻪ ﻫﻪ ﻫﻪ ﭘﻮﻝ
ﭘﻮﻟﻠﻠﻠﻠﻠﻠﻠﻠﻠﻞ ﻫﺎﻫﺎ ﺧﺦ ﻟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻟﻠﻠﻠﻠﻠﻞ )))))))))
ﻳﻮﻫﺎﻫﺎ
هر هر هر هر
واااااااااااااای :))))))
خخخخخخخخخخخخخخ پخخخخخخخخخخخخ
ﻫﻬﻬﻬﻪ ﻫﻬﻬﻬﻬﻪ
ﻳﻮﻫﺎﻫﺎ
ﭘــــــــﻮﻝ :)))))))))

کو دیوث ! چرا نیومد پـــــــــــــس !؟

پس نتیجه میگیریم این قدیمیا زیاد چیزشر میگفتن

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺑﺎﺭﻯ ﻛﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﻛﺴﻰ ﻣﻬﻢ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ
ﺳﺎﻟﻬﺎ
ﭘﻴﺶ ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮔﻢ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪ ﺟﺎﺕُ
ﺍﻳﻨﺠﺎ ﺑﻨﺪﺍﺯﻡ ﻳﺎ ﺍﻭﻥ ﺍﺗﺎﻕ .. ?
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دیشب پیام دادم به دوستام
.
.
.
.
.
.
.

___________________

در این خط ها با نوشته هات در این روزای پایانی سال برامی یک یادگاری بنویس!

.
.
.
.
اولی: برو عامو شارژ ندارم
دومی:سوسول بازی در نیار بچه!
سومی:خیلی خری
چهارمی:یه شارژ5 تومنی بفرس
اخری:سرتو بذار رو شونم خوابت بگیره، جاخالی میدم حالت بگیره!
من برم خودمو معرفی کنم

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

4شنبه سوری قبل ازپریدن ازروی آتش ب مواردزیرتوجه کنید:

۱ سایز خشتک

۲ زاویه پرش

۳ استفاده از شورت مامان دوز زیرشلوار

۴ دوری ازهرگونه هیجان و جو زدگی جلوی دخترا

۵ فاصله مناسب تاشعله های آتش هنگام پرش

آبروی شما آبروی ماست... ستادپیشگیری ازحوادث غیرمترقبه !

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﯾﮕﻪ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺘﻈﺮﻩ ﻋﮑﺴﺎﯼ ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﺳﻮﺭﯼ باشیم :

ﻣﻦ ﻭ ﺗﺮﻗﻪ |:

ﻣﻦ ﻭ ﺍﺿﻐﺮ ﺗﺮﻗﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺧﻮﺏ |:

ﻣﻦ ﻭ ﻣﻤﺪ ﺑﻤﺒﯽ |:

ﻣﻦ ﻭ ﺑﺎﺭﻭﺕ |:

ﻣﻦ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﮐﺒﺎﺏ ﺷﺪﻥ |:

ﻣﻦ ﻭ ﻣﺴﻌﻮﺩ ﺩﻫﻨﻤﮑﯽ ﺩﺭﺣﺎﻝ ﺑﻤﺐ ﮔﺬﺍﺭﯼ |:

ﻣﻦ ﻭ ﻋﺸﻘﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﻧﻔﺠﺎﺭ |:

ﻣﻦ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎم ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﺗﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﻦ |:

دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 21:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همینـــجـــوری . . . یکی نیست از خدا بپرسه این ضربه هائی که از زندگی میخوریم چند امتیازیه
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 20:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بزرگترین دغدغه های زندگیم اینه که وقتی یکی داره باهام حرف میزنه من باید تو کدوم چشمش نگاه کنم؟ راست؟ چپ؟ وسط پیشونیش؟ دماغش؟ هیچکدام؟<img src=(" title=":((" /><img src=(" title=":((" /><img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/12/26 - 20:01
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ