آرایشگاه مردونه ۲۰ سال پیش :داش گوشه سبیلاتو چه مدلی بزنم؟ آرایشگاه مردونه الان :عسیسم ابروهاتو هشتی کنم یا شیطونی؟ چند سال دیگه :قولبووون اون شکل نازت بشم، جوجویه من، میکاپ خلیجی بزنم یا اروپایی?
یکی از بدترین اتفاقات دوران بچگی این بود که میخوابیدی وسط هال وقتی که چشماتو باز میکردی میدیدی یه عالمه مهمون دورت نشستن, لا مصب مگه میشد ادم از خواب بلند شه, من که همیشه خودمو میزدم به خواب!!!