یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 16:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﻪ ﻣﺮﺿﯽ ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﭘﺎﻫﺎﺷﻮ ﻣﯿﭽﺴﺒﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﯾﺎ ﺷﻮﻓﺎﮊ ﺗﺎ ﺑﺴﻮﺯﻩ ﺑﻌﺪ ﯾﻬﻮ ﺑﮑﺸﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﺎ ﺧﻮﺏ ﺑﺸﻪ ﺑﻌﺪ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻪ |:
داریم از این مریضا یا من تنهام.. ؟؟

2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:15
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ایا شما هم برای خوردن نان زیر کباب با خانواده دعوا میکنید؟؟

ایا همیشه حسرت خوردن ته دیگ ماکارانی را دارید؟؟

ایا مادر شما هم سیب زمینی های سرخ شده را از شما پنهان میکند؟؟؟

ایا همیشه برای پر کردن پارچ و خوردن ساقه کاهو با خانواده درگیرید؟؟

.

.

.

.

.

غصه نخورید به جان خودت ما هم همینجوریم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 15:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺷﯿﺮﺍﺯ
.
.
.
ﻫﺎ = ﺧُﺐ
ﻫﺎ = ﺑﻠﻪ
ﻫﺎ = ﭼﯿﭽﯽ ﻣﯿﮕﯽ ؟
... ﻫﺎ = ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺩﺗﯽ !!
ﻫﺎ ﻫﺎ = ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺣﺮﻑ
ﻫﺎ = ﭘﺴﻨﺪﯾﺪﻥ
ﻫﺎ ﺑﺎﺷﻪ = ﺑﯿﺸﯿﻦ ﺗﺎ ﺑﯿﺎﻡ !
ﻫﺎﺁ = ﺷﺎﺥ ﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﮐﺸﯿﺪﻥ
ﻫﺎﺍ = ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ
ﻫﺎ ؟ = ﺗﻌﺠﺐ
_________
اما با این حال شیرازیا شیرین هستن
دوسشون داریم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 14:59
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 11:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آرایشگاه مردونه ۲۰ سال پیش :داش گوشه سبیلاتو چه مدلی بزنم؟
آرایشگاه مردونه الان :عسیسم ابروهاتو هشتی کنم یا شیطونی؟
چند سال دیگه :قولبووون اون شکل نازت بشم، جوجویه من، میکاپ خلیجی بزنم یا اروپایی?
6 دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 11:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بدترین اتفاقات دوران بچگی این بود که میخوابیدی وسط هال وقتی که چشماتو باز میکردی میدیدی یه عالمه مهمون دورت نشستن, لا مصب مگه میشد ادم از خواب بلند شه, من که همیشه خودمو میزدم به خواب!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 11:27
+5
محمد
محمد
مزرعه را موریانه خورد....
.
.
.
.ولی ما برای گنجشکها مترسک ساخته ایم!!!
.
.
.
لعنت به این حماقت....!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 21:23
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ