یافتن پست: #ها

محمد
محمد
بس که در تدبیر فردا مانده ایم...با همیم اما چ تنها مانده ایم...در کلاس جمع و تفریق زمان...عاشق جمعیم و منها مانده ایم....
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 21:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم پسره تو فیس ب و ک نوشته فقط به خاطر تو دارم میرم ، دختره نوشته بخاطر من یا خواهرم ؟
اون یکی دختره هم اومده نوشته : خره ، با من بود ؟!!
طبق آخرین امار ، اینا همچنان با هم درگیرن که به خاطر کی بوده !
6 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:28
+3
محمد
محمد
من :

به یادتم ، به اندازه ی لذت تمام شدن
مشق شبهای کودکی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:22
+1
محمد
محمد
من عشقت رو به همه دنیا نمیدم حتی یات رو به کوه و دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه، خاطرات تو رو چه خوب چه بد هک میکنم

توی تنهاییام فقط به تو فکر میکنم با تو میمونم واسه همیشه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:16
+1
محمد
محمد
نوشته ها بهانه اند
فقط مینویسم تا یاد آوری کنم بیادتم
باورش با توست
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:14
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




لازم است گاهی تلفن را برداری، شماره کسی را که مدتها باش قهر بودی را بگیری گوشی را که برداشت، فحش بدهی، مبادا یادش رفته باشه که هنوز قهرید …!شوخی كه نداریم:))




دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:05
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
7 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 19:59
+2
محمد
محمد
نفس هایم بی تو ،،
بوی خاکستر سیگار پیرمردی را می دهد ،،
که به جوانی ازدست رفته اش می اندیشد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 19:54
+1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
زیبای من میدانم دوری

خیلی دور

دستم بهت نمیرسد اگر ممکن هست

گهگاهی در مسیر باد باش اینجا همیشه مشامی هست!

که در انتظارش

عمیق تر میکشد تک تک نفس هایش را...!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 19:30
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 19:29
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ