Neda-Banoo
من دختر ایرانی ام!چون خود را آراستم مرا فاحشه نامیدند.آرامشم را بوق های ممتد در خیابان شکست. مرا حرامزاده نامیدند و پارچه ای روی سرم کشیدند تا"تو"تحریک نشوی! وقتی گفتم پاکم مرا دروغ گو خواندندخواستم دست از زندگی بکشم گفتند از ترس آبرو بود. خندیدم و به من گفتند اغواگر!زدند توی دهانم.حرف زدم گفتند خفه شو!. همجنس هایم بیمار میشوند و آزرده تا تو به کام برسی!گفتند شکر کن به آزادی ات خدایا شکرت من یک دختر ایرانی آزادم
oooooooooooooom benazare man gele ezafi ro tu damaghashon bekar borde va....aslan baiid midonam ke kare kkhoda bode bashe...
1392/10/13 - 19:19والا بعیده.اونم در صورتی که میتونسته زنا رو بیافرنه
1392/10/13 - 19:20فکر میکنم یکی اونجا شیطونی کرده.حواس خدارو پرت کرده
bale khanome mohandess..inam nazaie jalebie...


1392/10/13 - 19:23


1392/10/13 - 19:26 ( لايک توسط 1 کاربر )