یافتن پست: #ها

xroyal54
xroyal54
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:39
+10
محمد
محمد
حرف دلم را می خواهی؟
می خوام بگم...

روی نبودنت هم می توان حساب کرد
یادت می ارزد به تمام بودن های دوستان به ظاهر دوست.
همین.



شبتون بخوشی.../

دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:32
+7
xroyal54
xroyal54
نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !
نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . .
دست ِ قاضـــــــــی داد !
نباید بی تفاوت !
چتر ماتـــــــــــــــــم را . . .
به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد !
کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !
نباید در حصار میـــــــــــــله ها
با دانه ی گنــــــدم . . . به او تعلیم مانـــــــــــدن داد..!
نبــــــــاید..!
.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:19
+9
محمد
محمد
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/____________________~~~~
 ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸


دلم میخواد سوار همین قایق بشم ... برم یه جایی که هیشکی نباشه...


کسی نباشه تا بهم دروغ بگه...
کسی نباشه تا با من بازی کنه...
 فقط خودم باشم و تنها عشق زندگیم خــــــــــــــــــــــــدا..
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:57
+6
محمد
محمد
قلب من از صدای تو چ عاشقانه کوک شد
تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد
عذاب میکشم ولی عذاب من گناه نیست
اگرشکنجه گرتویی شکنجه عذاب نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:49
+5
melika
melika
كل اسم های توموبايلم رو به اسم توتغييردادم
{-7-}،حالاهرروز بهم زنگ ميزنی،يكبارهم نه چندبار!تازه تغييرصداهم ميدی!من كه ميدونم توهم دلت تنگ منه.. ۰
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:43
+8
محمد
محمد
اثر انگشت ما،

از قلب هائی که لمسشان کرده ایم هیچوقت پاک نمی شود.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:30
+4
محمد
محمد
یکی بود هنوزم هست
یکیو دوست داشتم هنوزم دوستش دارم
آهای همون یکی ، هنوزم تکی !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:25
+3
melika
melika
همیشه نمی شود خود را زد
به بی خیالی و گفت:
تنها آمده ام؛تنها می روم...
یک وقت هایی!
شاید حتی برای ساعتی یا دقیقه ای؛
کم می آوری...
دل وامانده ات یک نفر را می خواهد!
که در نهایت تنفر
عاشقانه دوستش داری...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:23
+5
melika
melika

 


دردم این نیست که


او عاشق نیست


 


دردم این نیست که


 


معشوق من از عشق تهی است


 


دردم این است که


 


با دیدن این سردیها


 


من چرا دل بستم...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:13
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ