یافتن پست: #ها

alireza
alireza
2 سال پیش در یه همچین روز مهدی مهدوی کیا سرور همه ابی ها بعد از 14 سال به پرسپولیس برگشتو گفت: ارزویم خدا حافظی با پیراهن پرسپولیس است به سلامتیش
همه ی گل براش بزارید تو دیدگاه/
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:28
+8
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی وقت هاهست ک دوس داری یکی کنارت باشه...
محکم بغلت کنه... بذاره اشک بریزی تا سبک شی...
بعد اروم توگوشت بگه:
دیوونه چته... من ک باهاتم...
بعد توهم بش بگی تو خر کی باشی... :)))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:04
+8
alireza
alireza
مورد داشتیم طرف داشته گریه میکرده میگفته پشیمونم که به حرف های بابام  گوش نکردم.
بهش میکن حالا مگه چی گفته؟
میگه خوب من گوش نکردم دیگه که چی گفت/
آخرین ویرایش توسط alireza-3731 در [1392/10/12 - 12:57]
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 12:56
+7
EHSAN
EHSAN
بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت فقط یک شماره ی خاموش است . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 11:43
+10
ramak amjad
ramak amjad
یادش بخیر....

یادش بخیر، بچگی و آدمهایی که رو ترکبند دوچرخه شان جعبه ای می بستند، سوت زنان
مسیر رو طی می کردند ،آنقدر شاد بودند که انگار همه چیز دارند ............اما حالا چی؟
تو ماشین مدلنیگ نشسته اند و پشت چراغ قرمز بیدار ،خوابیده اند. راستی چرا مردم
دارنده بی سوت شدند؟دلم تنگه برا یه سوت بی قیدی................
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:51
+7
be to che???!!
be to che???!!
5 دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:41
+6
ramak amjad
ramak amjad
یادش بخیر.....

یادش بخیر،کودکی ویک کرسی و خوابیدن همه با هم،پدرو مادر،برادر،خواهر، در چهار گوشه کرسی.
شنیدن صدای نفسهای خسته پدر که گویی ناله میکرد و دستهای مادر که ازرخت شستن پیر شده بود،
اما با آرامش به خواب میرفتند با خنده ای به لب.
صدای باران و پارس سگ در پشت پنجره تاریکت و بازی سایه شاخه درخت در شبی وهم انگیز،با نگاهی به
دیگران اطمینان به قلبت میدوید........اما حالا چه؟
هر کسی اتاقی دارد پر از قاب عکس که هرکدامشان با فاصله اندکی پشت دیوار اتاقت خوابیدند،روی تخت
شیک و راحت و بخاری آبی سوز ،اما احساس میکنی یه چیز کم داری؟ چرا با این همه راحتی شاد نیستی
و اطمینان...................................؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:05
+6
xroyal54
xroyal54
تنگ است دلم، حال و هوایی دارد،
در غربت شهر غم؛ نوایی دارد،
کی میرسد آن روز که با هم گوییم:
ایوان حسن (ع) عجب صفایی دارد!
تنگ است دلم، میل رهایی دارد،
با یاد حسن (ع) چه کربلایی دارد،
تردید نکن؛ تصورش هم زیباست:
ایوان حسن (ع) عجب صفایی دارد!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:55
+7
xroyal54
xroyal54
شهادت امام رضا (ع) رو به شما دوستای خوبم تسلیت میگم. دعامون کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:45
+8
xroyal54
xroyal54

امام رضا (ع):
هرکس در مجلسی نشیند که امر ما در آن زنده می شود، در روزی که قلب ها می میرند، قلبش نخواهد مرد










دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:44
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ