یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا... مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت...؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 20:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــن از ایــن بــه بعــد بــجای ایــن جــملــه ها :


مواظــب خــودت بــاش


دستــت درد نكــنه


خــدا خیــرت بــده


سلامــت باشی ...


پیر شــی جــوون


فقــط یه جــمله میگــم:


"دلــــــــت نشــــــكنه!"
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:19
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوست پسر قبلیه من تو 6ماه گذشته با 8نفری دوست شده!!
به نظرتون خرابه؟؟
یا روابط اجتماعیش بالاس ؟

هاا

شما بگو شما بله شما دوست عزیزی که اون ته نشستی دستت تو دماغته ؟؟؟؟؟؟؟
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 19:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 18:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

موهایم را همچون امواج خروشان دریا


در نسیم نفسهایت آرام آرام رها می کنم


و لذت با تو بودن را


همچون تماشای غروبی دل انگیز


تا مرز جنون احساس می کنم


و تو با من همراه می شوی


لحظه به لحظه با من اوج خواهی گرفت در آسمان عشق


و به انتهای خوشبختی خواهیم رسید


آنجایی که حتی کبوتران برای رسیدن به آن سر باز می زنند


انگشتانم صورتت را لمس می کند


نگاهم را در نگاهت غرق می کنم


و آغوش تو برایم بهشت می شود


بهشتی از جنس گلهای رز قرمز آتشین


که با هیچ کجای دنیا عوض نمی کنم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

الان دﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺭﻭ ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺣﺪﻭﺩﻥ 4 ﻣﺘﺮﯼ

ﭘﺮﺕﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺩﺍﺧﻞ ﺳﻄﻞ ﺁﺷﻐﺎﻝ!

ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺭﻭ ﺍﻭﻝ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﻭﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﮔﺸﺎﺩﻫﺎ

ﺗﺒﺮﯾﮏ ﻣﯿﮕﻢ ......

:ﺩییییییییییییییییییییییییییییییییی

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آیا از زندگی خود خسته شده اید ؟؟
آیا دیگر به آخر خط رسیده اید ؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هیچ پیشنهادی واستون ندارم ،!!
خداوکیلی وضع خودم بدتره !!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:29
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

هر چقدر که آدمها رو بیشتر می شناسی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تنهاییت دلچسب تر می شه!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نبودنِ تو
فقط نبودنِ تو نیست
نبودنِ خیلی چیزهاست…
کلاه روی سرمان نمی‌ایستد!
شعر نمی‌چسبد…
پول در جیب‌مان دوام نمی‌آورد!
نمک از نان می رود!!!
خنکی از آب………….
” ما بی‌تو فقیر می شویم ” مادر ….
پس هیچگاه فعل نبودن را صرف نكن...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ